جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان از صندوق بازنشستگی به گوش می رسد

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان از صندوق بازنشستگی به گوش می رسد

فرید اجالی با اشاره به اصلاح و افزایش حقوق اعضای هیأت علمی غیرهیئت علمی بازنشسته این دانشگاه از سال 1398 گفت: در پی این اقدام صندوق بازنشستگی کشوری حقوق اعضای هیأت علمی غیر هیأت علمی را 50 درصد افزایش داد. که طبق مصوبه سال 1397 قرار بود اجرا شود و حقوق کلیه بازنشستگان صندوق فوق که از 10 بهمن ماه 1397 بازنشسته شده اند طبق آیین نامه کار اداره کل تعدیل می شود.

وی به اعتراض دانشگاه به میزان افزایش حقوق اعمال شده توسط صندوق بازنشستگی کشوری در قالب همسان سازی برای اعضای بازنشسته غیردانشگاهی اشاره کرد و گفت: این موضوع توسط معاونت فنی کل صندوق بازنشستگی کشوری و حقوق 255 نفر از همکاران بازنشسته از ابتدای تاسیس دانشگاه پیام نور با پست مدیریتی کارشناس مسئول و بالاتر از تاریخ اول مهرماه 1398 اصلاح شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور یادآور شد: در خصوص بازنگری حقوق 77 نفر از همکاران مدیریت ارشد بازنشسته از تاریخ 10 مهرماه 93 تا 10 اسفند 1400 موضوع در دست بررسی و اقدام است.

عجلی تاکید کرد: مبلغ پرداختی به همه مستمری بگیران از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن ارزیابی کلیه کارکنان اداری و استخدامی اداره بازنشستگی و بازنشستگی برای تعدیل احکام مستمری بگیران گفت: استان فارس در این زمینه نسبت به سایر استان ها و تقریباً در تمامی احکام پیشتاز است. مستمری بگیران در این استان اصلاح شده و در سایر استان ها نیز در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید