جزئیات برنامه های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883634

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جزئیات مراسم عید غدیر خم در حرم رضوی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آستان نیوز، حسین شریعتی نژاد حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد با بیان اینکه در آستانه عید غدیر خم مراسم جشنی برای تمامی سنین در حرم رضوی تدارک دیده شده است، افزود: به مناسبت عید سعید فطر الاکبر از امروز در تمامی ایوان ها و صحن های حرم مطهر رضوی در ساعات مختلف برنامه فرهنگی، جشن و مداحی، شعرخوانی، اجرای سرود، جنگ شادی کودکان، حلقه معرفت، میز خدمت، امور مذهبی، سلسله جلسات برگزار می شود. در مورد دین، شادی، زندگی و غیره

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره برگزاری مراسم شب و روز عید غدیر خم گفت: جشن شب و شام عید غدیر در بارگاه پیامبر اعظم (ص) با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمدرضا رنجبر. ، علیرضا پناهیان و حسینعلی سعدی و مداحی ذاکران خند عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگ پیامبر اعظم (ص) در بارگاه غدیر، جشن باشکوهی نیز برای زائران غیرایرانی برگزار شد.

شریعتی نژاد گفت: در روز عید غدیر خم مراسم جشن عید اکبر از ساعت 11 صبح آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد وحیدی و مرثیه خوانی همراه خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم جشن عید غدیر بانوان با تاکید بر سخنرانی، مداحی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سوالات و شبهات در رواق دارالحجه و حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: پایگاه های سیار کبوتر در شب و روز عید غدیر خم با اجرای جنگ های شادی میزبان زائران خردسال حرم مطهر رضوی خواهند بود.

وی ادامه داد: در روز و شب عید غدیر خم مراسم فرهنگی خبر به صورت حضوری در مراسمات حرم و در فضای مجازی برگزار می شود و به 110 نفر از برگزیدگان هدایای متبرک حرم تقدیم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید