جزئیات تصمیم جدید عیدی کارگران/ دادگاه مددکاری چه تصمیمی گرفت؟

جزئیات تصمیم جدید عیدی کارگران/ دادگاه مددکاری چه تصمیمی گرفت؟

روهر نه : دبیرکل دیوان عالی کشور، رأی اخیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را تعطیلی قضایی کارگران و افراد شاغل در قانون کار در دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

هادی ابوی با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص پرداخت پاداش عیدی و نوروز به کارگران شاغل در دستگاه های اجرایی گفت: دیوان عدالت جوامع اروپایی احکام متعددی صادر کرده است که یکی از آنها در سال 1393 است. ، کمک آنها باید کارگری باشد و باید دو ماه حقوق در سال دریافت کنند.

وی افزود: با این حال دولت بخشنامه ای مبنی بر اینکه این افراد مشمول وضعیت آنها نیستند و امسال یک میلیون و 600 هزار تن پرداخت شده است.

دبیرکل دیوان عالی کشور ادامه داد: بارها پیگیری کرده ایم که دیوان در نهایت رای خود را صادر و حکم سال 1393 را تایید کرد که این افراد کارگر هستند و باید معادل دو ماه حقوق دریافت کنند. برای شناسه.”

ابوی گفت: این حکم عیدی دادگاه اداری به معنای واقعی برای کارگران و کسانی که در دستگاه های اجرایی مشغول به کار هستند و مشمول قانون کار هستند بود. کسانی که یک میلیون و 600 هزار تن دریافت کردند باید بقیه نوروز را دریافت کنند.

به استناد رأی شماره 575 مورخ 1393/06/17 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه مورخ 1394/08/03 پرداخت عیدی کارگران مشمول قانون کار و شاغل در قوه مجریه را صحیح اعلام کرد. مطابق با استانداردهای قانون کار تعیین می شود. 27/91 این مبلغ برای هر کارگر به نسبت یک سال کار معادل 60 روز آخرین حقوق به عنوان شناسنامه و پاداش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید