جزئیات پرداخت وام 2 میلیارد تومانی مسکن جوانان در تهران


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822266

رئیس گروه بانک های تخصصی معاونت اعتبارات بانک مرکزی گفت: افزایش سقف مسکن جوانان برای افتتاح حساب از سال 1401 است و در صورتی که متقاضیان حداقل 400 هزار تن در ماه پرداخت کنند، پس از مدت 15 سال. ، می توانند از سقف وام استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سحابی در گفتگو با خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار کرد: در سال های اخیر بانک مرکزی ابزارهای مختلفی را برای تنوع در روش های پرداخت و مسکن در نظر گرفته است که یکی از این ابزارها که جدید نیست، پس انداز مسکن است. مسکن جوان است.

وی افزود: در قلب این صندوق سپرده ها قرار دارد، به این معنا که اگر خانواده ها بخواهند برای تامین مسکن آینده فرزندان خود فکر کنند، می توانند حسابی به نام حساب مسکن جوانان و بر اساس زمان بندی و پرداخت ماهانه پس از مدت معینی افتتاح کنند. از زمان عادت زنانه.”

رئیس گروه تخصصی بانکی معاونت اعتبارات بانک مرکزی گفت: اگر خانواده ها بخواهند زودتر از این تسهیلات استفاده کنند، شرایط ویژه ای دارد که پس از پایان 5 سال به 800 میلیون تومان و همچنین بین 5 تا 15 سال ارائه می شود. یک جدول خاص وجود دارد که همان است. روز افتتاح حساب به متقاضی داده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تسهیلات شامل افرادی می شود که قبل از سال 1401 حساب باز کرده اند؟ وی گفت: این حساب هر ساله شرایط و سقف خاصی دارد اما با توجه به افزایش قیمت ها و تورم; امسال این حساب را بیشتر کرده ایم، سقف ها را تقریبا دو برابر کرده ایم، یعنی از فردا هرکس حساب باز کند مشمول این سقف ها می شود. بنابراین گزارش سقف تسهیلات در سال 1401 به ترتیب 2 میلیارد تن، یک میلیارد و 700 میلیون تن و یک میلیارد و 400 میلیون تن در تهران، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و غیره بوده است. مناطق شهری افتتاح حساب امسال پیدا شد.

انتهای پیام/
منبع: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید