جزییات تعرفه مکالمه و اینترنت زائران اعلام شد

هر ساله با فرا رسیدن ایام حج تمتع هر یک از اپراتورها تسهیلات ویژه ای را در اختیار زائران قرار می دهند که شامل نرخ مکالمه، پیامک و اینترنت می باشد. همچنین یکی از مزایای استفاده از سرویس رومینگ قیمت مناسب نسبت به سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است.

کرایه های First Companion برای زائران چقدر است؟

بر اساس اعلام اپراتور تلفن همراه اول، اپراتور تلفن همراه اول با طراحی بسته های رومینگ مختلف از نظر حجم بسته و مدت زمان سفر که قابلیت رقابت با سیم کارت های عربی از نظر قیمتی را دارد، سعی کرد از خروج ارز از کشور جلوگیری کند. . این اپراتور در اطلاعیه خود اعلام کرد: پس از توافقی که همراه اول با اپراتورهای سعودی انجام داد، امکان ارائه مکالمات و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیم کارت های عربی برای مشترکین همراه اول (ثابت و اعتباری) و مشترکین فراهم شده است. برای یک قیمت بسیار کم، آنها حجم خوبی از داده را خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که برای اولین بار سرویس 5G برای نمازگزاران بیت الله حرم ارائه شده است و مشترکین می توانند با سرعت بسیار بالا از اینترنت استفاده کنند.

در بین بسته های حج، بسته اینترنت بین المللی تخفیف 60 روزه برای زائران بسیار ارزشمند است، زائران علاوه بر اینکه می توانند به راحتی از درگاه های مختلف خرید کنند، بدون نگرانی از تاریخ انقضای بسته، می توانند با خیال راحت از ایران خارج شوند و این بسته را قبل از زمان خود تهیه کنند. سفر. همراه اول یک بسته حجم نامحدود 90 روزه با 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک هدیه رومینگ برای استفاده در عربستان سعودی برای مدیران کاروان ها و کارکنان اسکان حج و زائرانی که نیاز به داده ها و صحبت های زیادی دارند طراحی کرده است.

از سوی دیگر با توجه به محدودیت های برخی شبکه های اجتماعی در کشور و نیاز به گفتگوی زائران، بسته رومینگ هفتگی حج با 70 دقیقه مکالمه و 70 پیامک رایگان برای مشترکینی که نیاز به تماس دارند در نظر گرفته شده است. یا از ایران ایران بر این اساس، زائرانی که علاقه مند به بهره مندی از بسته های مقرون به صرفه اینترنت بین المللی و تماس تلفن همراه اول در سفر خود هستند، می توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 5 میدان » از بین 4 بسته آماده شده، یکی را انتخاب کنند. بسته بندی

«بسته ویژه» 1.5 گیگابایت اینترنت بین المللی حج 60 روزه (ویژه کشور عربستان سعودی) به قیمت «280 هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی هفتگی 3 گیگابایتی حج» با 5 هدیه عدد دقیقه مکالمه و 5 پیامک به قیمت «440 هزار تومان» و بسته 90 روزه «اینترنت بین المللی حج نامحدود» با هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت «یک میلیون و 840 هزار تومان» برای مشترکین دائمی و اعتباری First Companion که قصد رفتن به عربستان را دارند.

همچنین بسته هفتگی «۷۰ دقیقه مکالمه» با ۷۰ پیامک رایگان برای آن دسته از مشترکانی که نیاز به تماس بیشتری دارند در نظر گرفته شده و قیمت آن «۳۴۰ هزار تومان» است. با خرید این بسته ها، زائران و خانواده هایشان می توانند سرویس رومینگ زائران بیت الله حرم را فعال کنند.

طبق توافقات اپراتور تلفن همراه اول (هماره اول) به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکین این اپراتور می توانند در ایام حج تمتع 1402 از تخفیف تعرفه بهره مند شوند. بنابراین تعرفه استفاده رایگان از سرویس رومینگ با تخفیف نسبت به قیمت قبلی، طبق توضیحات هر دقیقه مکالمه با خطوط ایران یا عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان، هر پیامک به خطوط ایرانی 3000 تومان و هر عدد مگ اینترنت 2000 تومن

همچنین برای رفاه حال خانواده ها برای گفت و گو با زائران خود در عربستان، سرعت مکالمه بین المللی با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به دقیقه ای 9000 هزار تومان کاهش یافت. ضمنا نرخ مکالمه از تلفن ثابت با زائران 9000 تومان می باشد. نمازگزاران خانه خدا بدانند که طبق دستورالعمل های امنیتی درگاه های ایرانی، معمولاً امکان دسترسی امن به درگاه های بانکی و ایرانی از طریق سیم کارت های خارجی و وای فای هتل ها محدود است، بنابراین در صورت نیاز به استفاده از آنها پورتال های ایرانی دارند، باید بروند سیم کارت های ایرانی بخرند و از بسته های داده رومینگ استفاده کنند.

مشترکین همراه اول که علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج هستند باید قبل از سفر با شماره گیری کد دستوری “ستاره 10 ستاره میدان 2911” سرویس رومینگ بین المللی را فعال کنند. با این کار علاوه بر پیامک بانکی رایگان، به درگاه «همراه من» نیز دسترسی رایگان خواهند داشت. نکته قابل توجه این است که روشن کردن گوشی و دریافت اس ام اس رایگان است. علاقه مندان می توانند از کد دستوری USSD و همچنین برنامه های «Hamrah Man» و «Oano» برای پرداخت قبوض و خرید شارژ استفاده کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، مشترکین می توانند با مراجعه به «اولین فروشگاه اینترنتی همراه» یا اپلیکیشن «همراه من» بسته های ویژه حج را برای خود یا زائران مورد نظر خریداری و فعال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید