جشنواره فیلم کن رسوایی تفکر باطل به نام هنر است


ساعت: 17:27
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842919

حجت الاسلام سید علیرضا شفیعی گفت: جشنواره فیلم کن یک رسوایی با تفکر دروغین هنر است و در واقع سخنرانان این شعار دروغین را نمی پذیرند و در خدمت سیاست هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید علیرضا شفیعی، رئیس باشگاه شعر انقلاب حوزه هنری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب، اظهار داشت: ما به عنوان اهالی فرهنگ و رسانه باید درد خوزستان را آن طور که هست بپذیریم؛ در حالی که این درد و رنج خوزستان را باید بپذیریم. بگذریم که در سال های اخیر هم افزایی خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: هنرمندان ما مریض و نگران هستند و در حال حاضر با ابزار هنری مشکلات خوزستان را منتقل می کنند، اما آیا مخاطب گوش این پیام ها را دارد یا نه؟

رئیس باشگاه شعر انقلاب حوزه هنری خوزستان گفت: ما وظیفه داریم دردی از خوزستان ببریم و امیدوارم کارکنانی که وظیفه شان شنیدن درد و رفع مشکلات است نیز وارد عمل شوند.

حجت الاسلام شفیعی همچنین درباره ارائه فیلم های تقلبی توسط برادران لیلا و بلک اسپایدر در جشنواره کن گفت: این جشنواره رسوایی تفکر دروغین هنر به نام هنر است و در واقع سخنرانان این موضوع را نمی پذیرند. شعار دروغین و خدمت به سیاست».

وی ادامه داد: جشنواره فیلم کن نشان داد; اندیشه ای که از هنر به خاطر هنر صحبت می کند، هنر خود را در خدمت سیاست و اهداف سیاستمداران می بیند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید