جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار مالی در ایلام برگزار شد

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان:

جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و ورزش ملی (گروه نجوا) در دره زورخانه پوریا ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام در گلریزان جشن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان فرماندار شهرستان ایلام در زرهانه پوریا برگزار شد، وی گفت: جشنواره گلریزان که در این زرهانه برگزار شد پیوند جوانمردی و اهتمام به همنوع و حس نیکوکاری را تعمیق بخشید و امیدواریم بیشتر شاهد باشیم. تشریفات با مساعدت مسئولین استانی مسئولیت اجتماعی باشد تا تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

وی با اشاره به حضور ملی پوشان و قهرمانان المپیکی هم استانی در این مراسم گفت: امیدواریم با حضور این عزیزان تعدادی از زندانیان جرائم مالی استان از زندان آزاد شوند. “

این مسئول با اشاره به آزادی 101 زندانی غیرعمد از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: بدهکاران آزادگان شامل 38 فقره مهریه، 8 فقره نفقه، 55 فقره سفته، چک و … بوده اند.

وی با بیان اینکه ستاد دایه در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برند فعال است، گفت: مردم، خیرین و… می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب 0207424920001 و شماره کارت 603799189985712 ارسال کنند. به نام ستاد دایه استان ایلام جهت واریز و مشارکت در این امر خداپسندانه.



آیا این خبر مفید بود؟