جشنواره گلریزان عملا در خراسان جنوبی برگزار می شود


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809212

سی‌امین جشنواره گل‌های خراسان جنوبی به‌طور مجازی چهارشنبه (4 اسفند) در یکی از زورخانه‌های بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، مهدی گماری امروز در نشست خبری گفت: جشنواره گلریزان از سال 91 به همت زرهانه قدیم امیر عرب بیرجند و هیئت ابوالفضلی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و خرید لباس در شب عید نوروز برگزار می شود.

مسئول برگزاری تعطیلات رسمی گلریزان بیرجند ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال جاری برای سومین سال متوالی، سی امین تعطیلات گلریزان خراسان جنوبی روز چهارشنبه 4 اسفندماه بدون حضور یک نفر به دانش آموزان نیازمند البسه ارائه می کند. ازدحام جمعیت و به صورت مجازی در یکی از زورخانه های شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: امسال گلریزان به صورت زنده از شبکه خاوران پخش می شود و مردم نیک اندیش روستایی می توانند کمک های خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه از طریق شماره حساب 0106500067003 در بانک صادرات و شماره کارت 6037691980017040 واریز کنند.

گماری همچنین با بیان اینکه دانش آموزان جامعه هدف این مراسم با کمک آموزش و پرورش و کمیته امداد استان شناسایی و کمک های جمع آوری شده بین آنها توزیع می شود، تصریح کرد: کاهش می یابد که نیازمند حمایت های مالی بیشتر مردم در این زمینه هستیم. .

وی از کمک 700 میلیون تومانی به خیران در تعطیلات گلریزان سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار و 800 البسه نو از کمک های مردمی خریداری و در شب سال نو بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع شد.

مسئول جشن مردمی گلریزان بیرجند گفت: ارزش واقعی این لباس های خریداری شده یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید