جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش داشتیم

ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786214

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را اعلام کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: جلسه بسیار خوبی با وزیر ورزش و ورزش داشتیم. از دستورات او استفاده کرد.»

وی در خصوص خصوصی سازی باشگاه ها نیز افزود: با تاکید وزیر منتظر موضوع هستیم تا بتوانیم بحث خصوصی را زودتر تمام کنیم و فکر می کنم در آینده نزدیک اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره عامل جدید این باشگاه تصریح کرد: این موضوع را به وزیر محترم ورزش هم توضیح دادیم و ایشان نیز مورد تایید ایشان قرار گرفتند. خدای نکرده این هفته قرارداد با دلال جدید بسته می شود. ضمن اینکه با اعداد خوبی هم توافق کردیم که این اعداد می توانند مشکلات باشگاه را به طور موثر حل کنند.

صدری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی ما بهترین کادر فنی حال حاضر کشور است. در لیگ برتر پنج قهرمان متوالی بودیم. انتظاراتی که هواداران از ما دارند قطعاً به جا و انتظارات بالایی است که تلاش می کنیم برآورده کنیم. ما در ده سال اخیر بهتر از یحیی گل محمدی نیستیم و نخواهیم بود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت: دکتر سجادی به دلیل ورزشکار بودن از ما حمایت می کند و همه سوالات را به باشگاه و تیم هواداران توضیح می دهیم تا در جریان کار قرار بگیرند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید