خیلی به آن 3 امتیاز نیاز داشتیم


ساعت: 22:46
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892795

بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل آلومینیوم اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر عصر امروز مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک به اظهار نظر پرداختند.


پیروانی: بینندگان آلومینیوم ناراحت شدند و ما اعتراض کردیم

افشین پیرانی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک درباره حضور هواداران حریف در ورزشگاه اظهار داشت: در این مورد حرفی نداریم. ما می گوییم توهین نکن وگرنه ما بیشترین طرفداران را داریم. ما با همه آنها صادق هستیم اما وقتی به مربی و کادرفنی ما بی احترامی شد اعتراض کردیم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در این جلسه گفت: مدتی تماشاگر نبود، نمی توان آنها را مقصر دانست.

ناظر پرسپولیس درباره رفتار مهدی رحمتی که او را ناراحت کرد نوشت: جوان شد!


ترابی: کمک من مهم نیست

مهدی ترابی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر. ما واقعا به آن سه امتیاز نیاز داشتیم. خدا کنه در مسابقات بعدی بهتر بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه مسابقه بدون تماشاگر بود اما در سکوها حضور داشتند، گفت: متاسفانه همیشه همینطور است و در شهرستان ها چنین اتفاقاتی می افتد. طبیعی است و ما به آن عادت کرده ایم.

ترابی درباره پاس گلی که در این بازی داد گفت: فرقی نمی کند. برد تیم مهم است که به لطف خدا به آن رسیدیم.


رفیعی: استرس داشتیم و نتوانستیم خوب بازی کنیم

سروش رفیعی پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: در زمان خوبی پیروز شدیم. ما در زمان خوبی تیم خوب و قابل احترامی را شکست دادیم و باید بگویم مهدی رحمتی عزیز که برادر بزرگتر من است تیم خوبی ساخت. برای آنها آرزوی قدرت دارم و امیدوارم بردها و 3 امتیاز ما ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: شاید در نیمه دوم آنطور که می خواستیم بازی نکردیم. چون فشار و استرس کسب آن 3 امتیاز باعث شد آن طور که می خواهیم بازی نکنیم اما مهم ترین چیز در لیگ کسب 3 امتیاز است. این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گوییم.

رفیعی در خصوص پیشرفت پرسپولیس نسبت به دو بازی قبلی، اظهار داشت: قطعاً در آینده خیلی پیشرفت خواهیم کرد. این را هفته گذشته گفتم و امیدوارم هواداران ما صبور باشند. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند اما اصول تیمی ما رعایت می شود و مطمئن باشید پاسخ خواهیم گرفت.


اسماعیلی فر: یک نیمه با درد بازی کردم

دانیال اسماعیلی فر پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: در دو هفته اول مساوی کردیم و مقدر بود در این بازی پیروز شویم. مسابقه سختی بود. آلومینیوم تیم خوبی است و آنها در زمین خود بازی کردند اما خدا را شکر توانستیم با حداقل امتیاز پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره مصدومیتش گفت: بله، متاسفانه بازیکن خارجی آلومینیوم در ابتدای بازی با زانو به من ضربه زد. متاسفانه یک نیمه را با درد بازی کردم. واقعاً از دقیقه 50 نتوانستم ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید