ما استراتژی داشتیم و بازی را خیلی خوب کنترل کردیم

ساعت: 20:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794648

مربیان سپاهان و پیکان در نشست خبری پس از دیدار هفته یازدهم که با برتری پیکان به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان گفت: فکر می کنم نیم ساعت اول بازی را باختیم و از تمرکز خارج شدیم. روی بالن های معمولی بودیم اما از دقیقه 30 به بعد خوب بازی کردیم و در نیمه دوم دوندگی خوبی داشتم. سعی کردیم از فضاهای کناری و میانه زمین خیلی خوب استفاده کنیم و به گل رسیدیم. فکر می کنم گل دوم ما سالم بود و مشکلی نبود و کاملا به بازی برگشتیم که متاسفانه با یک ضربه بسیار خوب به گل روی یک توپ معمولی تبدیل شد.

وی ادامه داد: بعد از گل سعی کردیم خیلی خوب بازی کنیم اما متاسفانه شکست خوردیم. خیلی سخت است اما باید این واقعیتی را که فوتبال این روزها دارد بپذیریم. آنها قدر یک بازی خوب را نمی دانند و من مسئول همه این مشکلات هستم. نتایج ما خوب نیست و چندین باخت داشتیم و تا هفته یازدهم 3 شکست داریم. این تعداد شکست باید در طول فصل برای ما ثبت شود. بازیکنان خواسته های ما را در زمین به خوبی برآورده می کنند و من مسئول آن هستم و باید آنها را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا در جریان بازی به تصمیمات داور اعتراض نمی کند، گفت: وقتی داور بازی می کند و اعلام اشتباه می کند هر چقدر هم اعتراض کنم به تیمم کمکی نمی شود. اگر الکی بازیکن من در یک بازی حساس اخراج شود، کاری از دستم بر نمی آید. وقتی در دقیقه دوم به گلگوتا گل آفساید زدیم و مطمئنم او در کمین بود، کاری نکردم. من همیشه به بازیکنانم می گویم که فوتبال را رها نکنند. اگر اینجا فریاد بزنم یا از داوران انتقاد کنم، مشکل حل نمی شود. باید تیمم را تقویت کنم و در فوتبال جلو بروم. کارشناسان باید نظر بدهند.

نویدکی در خصوص مصدومیت یاسین سلمانی گفت: او امروز مصدوم شد. همسترینگ او مشکل دارد و پزشکان می توانند در روزهای آینده در این مورد نظر بدهند. با این حال او مصدوم است و احتمالا چند هفته دور از زمین خواهد بود.

* حسینی: استراتژی داشتیم و بازی را خیلی خوب کنترل می کردیم

محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تیم های فوتبال پیکان و سپاهان گفت: بازی در اصفهان و نقش جهان بسیار سخت است. بعد از دو شکست مقابل استقلال و پرسپولیس می دانستیم که باید امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما با استراتژی خوبی وارد بازی شدیم. شرایط به گونه ای بود که می توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: خوب دفاع کردیم و خوب بازی کردیم و همه انرژی گذاشتند. از همه شما برای تلاشی که با قلب و روح خود انجام دادید متشکرم. می دانستیم اگر تیم خوب سپاهان را در این زمینه تحت فشار قرار ندهیم، توان تهاجمی بالایی دارند. فکر می کنم کمترین فرصت را به سپاهان دادیم

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: در شلوغی محوطه جریمه سپاهانی هایمان چندین موقعیت گل به وجود آمد اما بازی را به خوبی کنترل کردیم. جا دارد باز هم از شاگردانم تشکر کنم و این برد بسیار خوب را تقدیم می کنیم که پیکان توانست سپاهان را بعد از سال ها تلاش بسیار خوب کارخانه ایران هورو شکست دهد. همچنین از مدیران مجموعه که ما را حمایت کردند تشکر می کنیم.

حسینی در خصوص دلیل تاخیر تیم پیکان برای ورود به زمین برای شروع نیمه دوم گفت: وقتی وارد زمین شدم دیدم مسابقه شروع شده و یکی از بازیکنان ما هنوز نیامده است. فاصله رختکن تیم مهمان تا زمین خیلی زیاد بود و نمی دانستم ساعت چند است. وقتی وارد زمین شدم دیدم بازی در شرایطی شروع شد که یکی از بازیکنان ما هنوز به زمین نرسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید