دو بازی دوستانه عالی داشتیم / طبق استراتژی بهترین گزینه داخل درب است

ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799191

مربی دروازه بان های ملی هندبال می گوید با توجه به استراتژی تیم ملی و شناخت حریف در مسابقات آسیایی، بهترین دروازه بان در هر مسابقه در دروازه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی هدبل ; فرید علی مرادی مربی دروازه بانان تیم ملی هندبال گفت: بعد از اینکه تمرینات خوبی را در اردوها پشت سر گذاشتیم باید در مرحله مقدماتی خودمان را ارزیابی می کردیم به طوری که دو بازی با عراق و عمان در تهران داشتیم و بعد هم پس از لغو مسابقات رومانیایی به اسپانیا رفت.

او گفت: اسپانیا و لهستان شیک ترین تیم های جهان هندبال هستند. بازیکنان در دیدار مقابل لهستان عملکرد بسیار خوبی داشتند و در بیشتر دقایق این دیدار همگام با حریف پیش رفتیم.

علیمرادی درباره عملکرد دروازه بانان تیم ملی در این دو دیدار نیز گفت: دروازه بانان تیم در هر دو دیدار عملکرد خوبی داشتند و در جریان بازی شرایط بهتری به دست آوردند اما نقاط ضعفی هم داریم که از طریق بازی های آسیایی آن ها را برطرف خواهیم کرد. “

سرمربی تیم ملی هندبال در پایان گفت: سعی کردیم از سه دروازه بان خود در مسابقات اسپانیا استفاده کنیم و شرایط آنها را در شرایط مختلف ارزیابی کنیم و همچنین استراتژی و شناخت تیم ملی از حریف در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا را ارزیابی کنیم. ، بهترین دروازه بان برای هر مسابقه گل بگذاریم. امیدوارم تا آن زمان بتوانم دروازه بان ها را در شرایط عالی قرار دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید