جلسه فوق العاده صبح در فدراسیون فوتبال برای تهیه پاسخ نامه به فیفا/ همه کمیته ها دعوت شدند


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891046

جلسه فوری صبحگاهی در فدراسیون فوتبال برای تهیه پاسخ نامه فیفا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خبر دیروز ارسال شد نامه محرمانه فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال رسانه ای شد. خبرگزاری دانا وی این نامه را ساعاتی پیش از اعلام رسمی فدراسیون منتشر کرد.

فیفا و AFC وی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران نسبت به دخالت شخص ثالث (برخی از سیاستمداران) در انتخابات فدراسیون فوتبال هشدار داد و از فدراسیون فوتبال خواست تا اصول و الزامات فیفا و فیفا را رعایت کند. AFC بر اساس اساسنامه فیفا مواد 1-14، 19-1 و 19-2 و اساسنامه فیفا مواد 10-1، 15-1 و 15-2 AFC) خاطرنشان کرد: بر این اساس فدراسیون فوتبال باید مستقل بوده و خود را از هر گونه سمت‌های سیاسی نامناسب یا نفوذ شخص ثالث جدا کند، به‌ویژه اعضای هیئت‌مدیره فدراسیون باید بر اساس اساسنامه باشد. فدراسیون فوتبال و بدون نفوذ نهادهای سیاسی و خارجی و طی یک فرآیند تضمین شده، دموکراتیک و عادلانه انتخاب شوند.

در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال در حالی که: با توجه به جدی بودن تخلف ذکر شده در برخی از اظهارات شخص ثالثی که در اختیار ماست، از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا داریم تا حداکثر تا 30 مرداد 1391 گزارش کتبی درباره جزئیات موضوع فوق را ارائه کند. فیفا و AFC ارائه می کنیم

در نامه ارسالی فیفا و AFC برخی مصاحبه های نمایندگان سیاسی برای راستی آزمایی به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.


مورد تایید فدراسیون فوتبال

ساعاتی پس از انتشار این نامه در رسانه ها، سایت فدراسیون فوتبال وی رسما این نامه را تایید کرد و نوشت: در این نامه از فدراسیون فوتبال ایران خواسته شده است تا 30 مرداد در خصوص اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس پاسخ دهد و استقلال فدراسیون را بر اساس ضوابط و مقررات حفظ کند. از فیفا و AFC فراهم کند.


فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حفظ استقلال کامل و اجرای دقیق و شفاف قانون اساسی، در مهلت تعیین شده برای برگزاری انتخابات هشتم شهریور ماه، در حال انجام اقدامات لازم برای پاسخگویی لازم است.


2042311


جلسه فوق العاده صبح در فدراسیون فوتبال

حالا از حاشیه فدراسیون فوتبال شنیده می شود که فدراسیون فوتبال در حال آماده سازی پاسخ به فیفا و AFC یک جلسه عالی ترتیب داد. میرشاد مجدی با عنایت به حساسیت این نامه و اهمیت پاسخگویی قاطع به آن، در ساعات اولیه فردا و قبل از شروع ساعت کاری در ساعت 6:30 صبح جلسه فوق العاده ای را با حضور مشارکت کلیه کمیسیون ها و دپارتمان های فدراسیون پاسخ مستدل و مستدل را به فیفا تهیه و ارسال کنید. لذا از تمامی کمیته های اصلی و تاثیرگذار فدراسیون اعم از کمیته حقوقی، کمیته استیناف، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و … برای حضور در این جلسه فوق العاده به جلسه صبح دعوت شده است.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید