جمع آوری و هزینه به موقع مسئولان خراسان جنوبی/ تزریق 900 میلیارد تن اعتبار به پروژه های عمرانی استانی


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842761

مرتضوی با بیان اینکه در مدت زمان کوتاهی 900 میلیارد تن وام به پروژه های عمرانی در استان خراسان جنوبی تزریق شده است، گفت: این پروژه ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، انرژی، بهداشت، درمان، آموزش و پرورش و … است. n. .، که در طول فصل متفاوت انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در دیدار آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان و ما مأموریت داریم مشکلات و مشکلات استان را بررسی و بر روند اجرا و اجرای مصوبات سفر و بازدید از محل نظارت کنیم.

وی افزود: خدمات زیادی در سال های پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده است اما خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است و نگاه رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار نگاه ویژه ای دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بر اساس بررسی ها و گزارش ها تصویر خدمات ارائه شده و نتایج سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی مطلوب است.

مرتضوی با بیان اینکه در مدت کوتاهی 900 میلیارد تن وام به پروژه های عمرانی استان تزریق شده است، گفت: این پروژه ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، انرژی، بهداشت، آموزش و پرورش است که در فصول مختلف تزریق شده است.

وی افزود: از مسئولان استان خراسان جنوبی تقاضا داریم وام های مناسب و هزینه کرد مناسب را به موقع جذب کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، سایر وام ها به استان ها سرازیر می شود.

مرتضوی افزود: در خراسان جنوبی افرادی را مشغول کرده ایم که نگاه عاقلانه و کارشناسانه ای هم دارند به هزینه کردها.

وی گفت: در این دولت قصد داریم شاخص های استان های کم برخوردار را به سطوح مطلوب برسانیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: میزان وام هایی که در رابطه با شاخص های توزیع اعتبارات خراسان جنوبی به خراسان جنوبی داده ایم از نظر اعتبار جزو اولین توزیع هاست.

مرتضوی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی دو سال است که تخصیص اعتبار را در نظر گرفته ایم، افزود: تسهیلاتی به مصوبات کلی سفر اضافه شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مطمئنم در چهار سال اول حکومت گام های بزرگی برداشته شده و خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: این افراد به دلیل اینکه مرزبان کشور هستند و خدمت در جمهوری اسلامی زیارت و در خراسان جنوبی زیارت مضاعف است، شایسته بهترین خدمات هستند.

مرتضوی با بیان اینکه در آستانه رحلت امام خمینی (ره) قرار داریم، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشت و گفت: درودهای خود را به روح بلند حضرت راحیل تقدیم می کنیم و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید