جمهوری اسلامی ایران توازن قوا را در جهان بر هم زده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید قاسم موسوی سرپرست معاونت امور آسیب ها و امور اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: حتی در برخی از کشورها سیصدمین سالگرد انقلاب خود را جشن می گیرند و مردم ایران هم هستند. جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 43 سال در ایام دهه فجر.

وی با بیان اینکه هیچ یک از این حرکت ها به اندازه انقلاب ایران مردمی و خودجوش نبود، افزود: کشورهای دیگر هر ساله با برپایی جشنی باشکوه دستاوردها و اهداف خود را جشن می گیرند، اما به این دلیل که ایران دشمنان قسم خورده زیادی در جهان دارد. آنها سعی می کنند شکاف بین ملت و دولت را پر کنند. این باور را به مردم القا می کنند که انقلاب شما نتیجه نداد.

سرپرست معاونت آسیب ها و امور اجتماعی خوزستان گفت: متأسفانه هجمه شدید رسانه های بین المللی تحت سلطه صهیونیسم و ​​آمریکا علیه ایران وجود دارد. این رسانه ها به طور سیستماتیک مشکلات را تشدید می کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تضعیف می کنند. جبهه استکبار با کمک پول و رسانه اینگونه حملات را طراحی و اجرا می کند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه خبرگزاری های بزرگ دنیا مانند فاکس نیوز و رویترز زیر نظر شبکه صهیونیستی و رسانه ها فعالیت می کنند، ادامه داد: این رسانه ها می توانند از طریق اخبار و اطلاعات مهندسی، ارزشمندترین رویدادها را کم اهمیت جلوه دهند.

وی افزود: هیچ یک از ابرقدرت های جهان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران خوشحال و راضی نبودند، زیرا این جمهوری در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرد و توازن قوا را در جهان بر هم زد. آنها به دنبال منافع خود در منطقه نفت خیز غرب آسیا بودند و ایران این نیروها را برای روشنگری و اطلاع رسانی به کشورهای دیگر به چالش کشید.

سرپرست معاونت آسیب ها و امور اجتماعی خوزستان ادامه داد: در نتیجه ارزیابی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ضروری است. علاوه بر این، این دستاوردها، علاوه بر مقایسه با دوره های گذشته، باید با وضعیت کنونی کشورها در شرایط برابر سنجیده شود.

موسوی ادامه داد: البته کشورهایی مانند قطر و امارات در 40 یا 50 سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اند زیرا به اندازه ایران نفت و گاز می فروشند، اما با وجود پتانسیل اقتصادی، تحریم های سنگین و بی سابقه منطقه و همچنین 200 کشور در صورت تماس با ما توسط نظام سلطه تحریم خواهند شد.

وی ادامه داد: اما ایران در حال پیشرفت است که البته با وجود تاریخ دیرینه مردمی فرهیخته و فرهیخته و وجود رهبری فرهنگی، توانا و فرزانه که واقعاً منحصر به فرد است؛ این پیشرفت در ایران بسیار زیاد است. انتظارات بیشتر است.

معاون فعلی آسیب‌ها و امور اجتماعی خوزستان افزود: همچنین تایمز یکی از معتبرترین روزنامه‌ها و نشریات بین‌المللی در مقاله‌ای با تصویر مقام معظم رهبری نوشت: تنها رهبری که شایستگی‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد. مذاکره خاطره و بیان قدیمی دارد.

موسوی گفت: مردم در تلاش هستند و برای پیشرفت و توسعه باید عزم، تلاش و همت کارکنان را افزایش دهیم تا بتوانیم به رهبر افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های جشنواره فجر در خوزستان برگزار شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند و در این راستا باید دستاوردهای انقلاب به صورت اصولی و موثر با مستند و زبان تبیین شود. هنر، که شور و شوق شنونده را برمی انگیزد.»؛ پرداخت. همچنین از صحبت بدون سند خودداری کنید.

سرپرست معاونت آسیب ها و امور اجتماعی خوزستان افزود: از این رو محور کار در دهه فجر تبیین دستاوردهای مستند در فضایی هنرمندانه و شاد است. همچنین 22 کمیته فعال هستند که هر کدام بخشی از برنامه را طبق دستورالعمل اجرا می کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر باید با مشکلات روزافزون پرهیز کرد چرا که دهه نشاط و شادی ملت ایران است. بیان مشکلات باعث ناراحتی و از دست دادن روحیه می شود.»

وی ادامه داد: استفاده سازنده از قومیت ها و نمادهای مصوب نیز در دستور کار قرار دارد چرا که محیط مناسبی برای ایجاد شور و نشاط و شادی مردم است. از ظرفیت های سازمان ها و سازمان های مردم نهاد نیز برای اطلاع رسانی استفاده می شود.

سرپرست معاونت آسیب‌ها و امور اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: علاوه بر این، آموزش و پرورش با توجه به فضای گسترده اطلاعاتی که در اختیار دارد. یکی از ادارات پرمخاطب و بزرگ استان با بیش از یک میلیون دانش آموز و 120 هزار معلم است که بر اساس دستورات و تصمیمات ستاد دهه فجر نسبت به اطلاع رسانی و ایجاد شادی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: طرح پرچم و سرود ملی با همت آموزش و پرورش و شهرداری ها همزمان با سراسر کشور در خوزستان اجرا می شود و بسیج رسانه برای هماهنگی بین رسانه های استانی تلاش می کند.

سرپرست معاونت آسیب ها و امور اجتماعی خوزستان در پایان گفت: امیدواریم همچون سال های گذشته شاهد عیدی با شکوه و افتخار برای مردم شریف ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید