جناح گردشگری پارلمانی را در زمینه تغییر ارز مسافران مشاهده کنید / نگاه سنتی به گردشگری را تغییر دهید

زمان: 10:06
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777013

محمدعلی محسنی با اشاره به نقش صنعت گردشگری در توسعه و ایجاد مشاغل در کشور گفت: در نظر داریم بر اجرای قوانین در فراکسیون گردشگری نظارت داشته باشیم و در پیش زمینه تغییر ارزهای مسافران خواهد بود. در نظر گرفته شده. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: من به عنوان نماینده مردم نمی گویم چه کارهایی برای مردم کرده ایم. در بحث مراقبت های بهداشتی در خوزستان پزشکان پاکستانی ، بنگلادشی و هندی زیادی حضور داشتند و اگر ما به شیوه قدیمی کار می کردیم ، اکنون بیمارستان ها مملو از پزشکان خارجی بود.

نماینده مردم نوشهر ، یادگاران و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در 40 سال گذشته هیچ ایرانی توسط پزشک خارجی در یک مرکز بهداشتی یا بیمارستانی معاینه نشده ، بلکه توسط پزشکان ایرانی معاینه و درمان شده است.

محسنی بندپی با اعلام اینکه ما هنوز در حفاظت مقدس هستیم ، توضیح داد: درست است که ما هشت سال حفاظت مقدس داشتیم اما ملت نباید ما را فراموش کند. هنگامی که هنوز درمان کودکان سرطانی تحریم می شود ، هواپیمای مسافربری در خطر است و مواد اولیه واکسن ها در بدترین بیماری همه گیر قرن گذشته تحریم می شوند و وقتی دانشمندان هسته ای را در لیست تروریسم دشمن می بینیم ، تحریم می شویم و حفاظت شده.

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هر روز شاهد پیشرفت کشور هستیم ، گفت: “یک شب با سفیر پاکستان در ایران دیدار کردیم که گفت یکی از بانک های این کشور با ایران ارتباط دارد. 330 میلیون یورو جریمه شد. “بنابراین فشار همه جانبه برای کشور ما سنگین است. خوشبختانه به برکت خون شهدا و همکاری سه قوه ، قطعاً خار دیگری را در چشم دشمنان ایران فرو خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری تنها به درآمد فکر نمی کند ، گفت: اگر تصور کنیم امروز صنعت گردشگری یک علم است ، می توان گفت سفر به خوزستان سفر به جغرافیای کشور نیست ، بلکه مسیر گردشگری مقصد گردشگری..

محسنی بندپی با بیان اینکه هیچ سرزمینی با تغییر افراد پیشرفت نمی کند بلکه با تغییر افکار ، ایده ها و استراتژی ها ایجاد می شود ، افزود: اگر خوزستان بخواهد از این وضعیت خارج شده و استانداری خاصی داشته باشد ، همه چیز باید خاص باشد. دیروز بسیاری از دارایی های تاریخی را در خوزستان مشاهده کردیم ، اما با آن دارایی ها چه کردیم؟ اکنون این دارایی ها نه تنها درآمدی برای ما ایجاد نکرده اند ، بلکه تهدیدی برای مردم شده است.

وی با اشاره به بناهای تاریخی آب شوشتر گفت: تقریباً دیوار غربی این سازه ها در حال فروریختن است و احتمال دارد هر لحظه این دیوارها فرو ریزد. بنابراین ، اگر این یک رویکرد علمی نباشد ، هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد.

نایب رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور دو کارکرد قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون وجود دارد ، گفت: در نظر داریم بر اجرای قوانین در فراکسیون گردشگری نظارت داشته باشیم. به “در برنامه اول فقط تغییر ارزهای مسافری ، و در برنامه دوم هیچ چیزی در این زمینه وجود ندارد. در برنامه های سوم ، چهارم و پنجم ما یک اثر کوتاه از گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی داریم که امیدواریم آنها را آماده کنیم اسناد را در این جناح تشکیل می دهد و سپس الزامات قانونی برای اجرای این اسناد را ارائه و نظارت می کند.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان افزود: ما نیاز داریم تا نگاهی فراتر از دیدگاه سنتی گردشگری داشته باشیم تا به تدریج از وابستگی به نفت جدا شویم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید