جنبش ملی مسکن باید با مافیای صنعت ساختمان مقابله کند


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889567

رئیس مجلس شورای ملی صنعت مسکن و ساختمان گفت: ساخت سالانه یک میلیون خانه مستلزم برخورد با مافیای صنعت ساختمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی بیگدلی رئیس مجلس شورای ملی و صنعت ساختمان در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با تاکید بر تعادل بازار سیمان برای تولید مسکن گفت: برای ایجاد تعادل در بازار سیمان ابتدا باید اجاره بها لغو شود. و مافیای سیمان باید به سزای اعمال خود برسند

وی افزود: خط قرمز رئیس جمهور کشورمان فساد اداری و رانتی است که در این راستا اقدامات لازم را انجام داده است و قطعاً درایت دولت و دستگاه قضایی گردن مردم را التیام می بخشد. بازار سیمان.” “

رئیس مجلس شورای ملی صنعت ساختمان و مسکن گفت: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که سالانه یک میلیون خانه باید ساخته شود، اما گرانی سیمان ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. امیدوارم دولت برای متعادل کردن قیمت سیمان در بازار اقدامات جدی انجام دهد.

بیگدلی تصریح کرد: متأسفانه برخی تصور می کنند مسکن وارداتی است در حالی که ساخته نمی شود و باید ساخته شود و در این راستا دولت و نهادهای مختلف با همکاری می توانند مسکن تولید کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه مافیای ارز مانع پیشرفت ساخت و ساز مسکن شده است و در این راستا دولت تدبیر جدی برای مقابله با چنین مافیایی انجام می دهد که آیت الله رئیسی از رهبران مبارزه با فساد است.

رئیس انجمن صنفی کارآفرینان اسلامی کشور در ادامه توضیح داد: مافیای خودرو قیمت خودروی 40 میلیونی را به 500 میلیون تومان رساند! و این در حالی است که دولت قبل کوچکترین اقدامی برای مقابله با این مافیا انجام نداد، اما دولت سیزدهم مردم عزم خود را جزم کرده تا قیمت ها را واقعی کند.

بیگدالی یادآور شد: دولت مردمی باید از ظرفیت مردم برای کاهش مشکلات اقتصادی استفاده کند چرا که نهضت ملی مسکن بدون مردم بسیار سخت است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان در دولت قبل دچار رکود شد، تصریح کرد: رونق این صنعت نیازمند حمایت تشکل ها، هم افزایی قوای سه گانه و همت مسئولان است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید