جنگ غیر مستقیم «ایران و اسرائیل» در اوکراین!

جنگ غیر مستقیم «ایران و اسرائیل» در اوکراین!

روز جدید در عین حال گزارش های متعددی مبنی بر استفاده روس ها از پهپادهای نظامی ایران در میدان نبرد در نزدیکی خارکف به گوش می رسد که بر اساس این گزارش ها پهپادهای ساخت ایران که بیشتر از نوع شهید 131 هستند توانسته اند توازن را به هم بریزند. به نفع نیروهای روسی با کارایی بالا اکنون با ورود سامانه های ضد پهپاد اسرائیلی و آمریکایی باید منتظر جنگ غیرمستقیم پهپادی ایران، اسرائیل و آمریکا باشیم که آزمایش مهمی برای پهپادهای ایرانی خواهد بود.

نواندیش: سایت صهیونیستی «زمان اسرائیل» روز دوشنبه گزارش داد که یک پیمانکار دفاعی اسرائیلی از طریق لهستان به ارتش اوکراین سامانه‌های ضدهوایی می‌فروشد تا این سامانه‌ها بتوانند در برابر پهپادهای ایرانی مقاومت کنند.

یک مقام آگاه گفت که این تجهیزات به لهستان فروخته خواهد شد تا تصمیم اسرائیل مبنی بر امتناع از فروش تسلیحات پیشرفته به اوکراین را دور بزند.

این شرکت به وزارت دفاع گزارش داد که این معامله با لهستان انجام شده است و ظاهراً ادعا می کند که از نقش ورشو به عنوان یک واسطه در انتقال تسلیحات به کیف که از سیستم های اسرائیلی برای مبارزه با اشغال روسیه در اوکراین استفاده می کند، بی اطلاع است.

در عین حال گزارش های زیادی مبنی بر استفاده روس ها از پهپادهای رزمی ایرانی در میدان نبرد در نزدیکی خارکف وجود دارد که بر اساس این گزارش ها پهپادهای ساخت ایران که بیشتر از نوع شهید 131 هستند توانسته اند تعادل برقرار کنند. جنگ با کارایی بالا برای تغییر منافع نیروهای روسی.

اکنون با ورود سامانه های ضد پهپاد اسرائیلی و آمریکایی باید منتظر جنگ غیرمستقیم هواپیماهای بدون سرنشین ایران، اسرائیل و آمریکا باشیم که آزمایش مهمی برای پهپادهای ایرانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید