جهادگران نسل دوم انقلاب خرمشهری جدید را فتح خواهند کرد/جهش چند ده برابری در عرصه محرومیت زدایی

وی افزود: جهادگران به عنوان نسل دوم انقلاب خرمشهر جدید را فتح خواهند کرد. این نشست دو روزه به منظور برگزاری دوسالانه انتخابات مجلس جهاد کشور برگزار شد.

مسئول بسیج جهاد سازندگی گفت: در پایان این نشست 7 نفره داوطلب، 7 نفر به عنوان رئیس مجمع ملی جهادگران انتخاب می شوند.

سردار زهرایی ادامه داد: تعیین 12 کارگروه تخصصی سیاست گذاری و برنامه ریزی برای خدمت به جهادگران مردمی از دیگر برنامه های این همایش جهادی است.

وی افزود: در این جلسه برنامه های مختلفی از جمله سمینارهای توجیهی و برنامه هایی که در طول سال برگزار می شود پیش بینی می شود.

رهبر جهاد سازندگی بسیج گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ارائه طرح جامع «محرومیت مردمی» که در دو بخش عمرانی و اقتصادی اجرا می شود، جهشی چند برابری در عرصه میدانی حاصل شد. محرومیت زدایی در دستور کار کلی بسیج و دولت خواهد بود.

سردار زهرایی ادامه داد: این طرح تا امروز در زمینه تامین آب شرب موفق عمل کرده و تا پایان امسال ۷ هزار و ۱۳۸ روستا آبرسانی می شود. ساخت 40 هزار خانه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین پروژه حوضه آبخیز جالیز شامل احداث دریاچه، قنات، خط لوله و کانال در مدت چهار سال در 5 هزار روستا با توافق با وزارت جهاد کشاورزی است. ساخت 50 هزار نیروگاه خورشیدی نیز در سال جاری به بسیج سازندگی سپرده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید