مهمترین نگاه دولت محرومیت زدایی در عرصه فرهنگ و هنر/ انقلاب اسلامی با حمایت از قیام 15 خرداد به اوج می رسد.


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843747

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: مهمترین نگاه دولت محرومیت زدایی در حوزه فرهنگ و هنر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرهنگ و هنر دشت ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و ارگان هایی مانند ایثارگران و ایثارگران ارائه و بررسی می شود. بنیاد و نماینده زنان

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم پس از انقلاب تنها دولتی بود که در ماه اول فعالیت خود سند اجرایی فعالیت همه مردم را ارائه کرد، گفت: متعلق است.

محمدمهدی اسماعیلی در جمع معترضان 15 خرداد ورامین، 15 خرداد را آغاز انقلاب اسلامی دانست و گفت: 13 خرداد با سخنرانی امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه (س) و دستگیری امام خمینی(ره) باعث شعله ور شدن جو کشور شد.

وی افزود: در آن زمان شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های صوتی و تصویری وجود نداشت و اگر رسانه‌ها کم بود، حرکت قابل دسترسی نبود. چی شد؟ در این دیار حسینی، چند هزار نفری در ساوانا، در روز 15 خرداد در اعتراض به دستگیری و بازداشت امام راحل، در تهران پیچیدند، این اقدام دلیلی جز حسادت مذهبی و حسینی نداشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یک جریان دینی قوی پشت نهضت 15 خرداد وجود داشت، گفت: یک شبکه گسترده و به هم پیوسته فرهنگی مردمی و مذهبی به عنوان یک شبکه زنده و پویا ظهور کرده و در کمتر از 24 ساعت راه اندازی شده است. خالق تاریخ در کشور ما و این دیار حسینی همراه با تهران و قم و چند شهر دیگر به رهبری نهضت رسید و پیر و جوان برای آزادی رهبری نهضت در آغوش کشیدند.

اسماعیلی گفت: این حرکت مردم عزیز این سرزمین جز عظمت و افتخار نبود. امروز در آستانه شصتمین سالگرد این قیام چیزی جز ابراز فداکاری و شرمندگی در برابر فداکاری عظیم این مردم نمی توان گفت، نهضت اسلامی ایران با پشتوانه ای عظیم.«مردم به سمت قله عزت و عزت حرکت می کنند. قدرت بیشتر و قدرتمندتر از روز قبل

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) به رهبری رهبر فرزانه و شجاع راه آرمان های 15 خرداد را طی می کند و دولت مردمی در حال حل مشکلات پیش رو است که در سایه شهادت بزرگان در 15 خرداد قرار گرفته است. با رفع مشکلات و با اراده آهنین خادمان مردم، شاهد اعتلای هر چه بیشتر سرزمین اسلامی و دستیابی به اهداف و آرمان های بلند ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید