جهاد آبرسانی 26 شهرستان سیستان و بلوچستان/ مشکل آب 2883 روستا پایان یافت


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822770

رئیس مرکز جهاد آبفای وزارت نیرو از اجرای طرح محرومیت زدایی ۲۸۸۳ روستا در ۲۶ شهرستان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ میثم جعفرزاده رئیس مرکز جهاد آبفای وزارت نیرو در حاشیه سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان گفت: کمک های مالی در حال انجام است.

رئیس مرکز آبفای جهاد کشاورزی وزارت نیرو با بیان اینکه بیش از 25 درصد از پروژه های طرح محرومیت زدایی کشور مربوط به سیستان و بلوچستان است، گفت: بلوچستان به 2 هزار و 883 روستا رسیده است.

وی افزود: علاوه بر آبرسانی به هزار و 751 روستا از طرح محرومیت زدایی، 632 روستا در قالب طرح ملی آبرسانی در یک دوره 30 ماهه برای سیستان و بلوچستان و 500 روستا با استفاده از ظرفیت انجمن پیش بینی شده است.خیرین آب. .

جعفرزاده با بیان اینکه تلاش ما برای تکمیل پروژه فوق در کمتر از زمان تعیین شده، ابراز امیدواری کرد: با انجام تمامی اقدامات به صورت موازی و همزمان، شاخص مصرف آب شرب در روستاهای سیستان و بلوچستان 72 درصد از 95 درصد درصد است. باید برافراشت و غبار محرومیت را از سیمای ولایت که در خط مقدم حرکت جهادی قرار دارد، زدود.

به گفته رئیس مرکز جهاد آبفای وزارت نیرو، تمامی 26 شهر استان سیستان و بلوچستان با اولویت اجرای این طرح بزرگ آبرسانی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: در این سفر در دومین جلسه مرکز آبفای سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، جبهه های کاری پیمانکاران و مسائل فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسات منظم هفتگی در استانداری برگزار شود. دفتر، کمیته های فنی مشترک بین امام حسن مویتی (ع) فرماندهی نیروی زمینی سپاه و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان جهت معاینه فنی و نظارت بر روند اجرای پروژه به صورت مستمر انجام شود.

جعفرزاده ابراز امیدواری کرد با هم افزایی نهادهایی که در استان وجود دارد بتوانیم پروژه ها را با بالاترین همبستگی و کیفیت چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی با بالاترین کیفیت به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید