جهاد تبیان نقشه راه فعالان ضد جنگ است. مردم بزرگترین ثروت کشور هستند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815965

محمد غفاری گفت: امروز قدرت نظامی ایران در دنیا جزء قدرت شده است و دشمن از جنگ شناختی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد غفاری، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: توان نظامی و بازدارندگی از مولفه های اقتدار کشور است که دشمن از آن برای هرگونه اقدام در برابر نقض آن استفاده می کند.

وی با بیان اینکه اقتدار و استقلال کشور به اوج رسیده است، ادامه داد: قبل از انقلاب بیگانگان خواسته های خود را به کشور تحمیل کرده بودند اما امروز ایران به یک نیرو در منطقه تبدیل شده است.

غفاری افزود: اگر کشوری وابسته بودیم نمی توانستیم با قدرت های بزرگ دنیا پای میز مذاکره بنشینیم.

وی گفت: مردم بزرگترین سرمایه کشور ما هستند و این انقلاب به برکت این نیرو رشد کرده است و مردم سالاری دینی مهمترین مؤلفه نظام است.

وی گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات و قرمز نبودن در برابر بیگانگان از دیگر نقاط قوت نظام است و خوشبختانه با درایت ملت، مدیران انقلابی روی کار آمده اند و مهمترین مولفه این مدیران این است که به قدرت داخلی تکیه کن.”

غفاری ادامه داد: تبدیل تهدید به فرصت، راهبرد نظام های سلطه جهانی را مختل کرده است و امروز محور مقاومت مهمترین مؤلفه صلابت جهان اسلام است و بیداری اسلامی در جهان در حال وقوع است.

این کارشناس افزود: امروز اقتدار نظامی ایران در دنیا به مولفه قدرت تبدیل شده است و دشمن از جنگ شناختی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.

وی گفت: تزریق روحیه ناامیدی، انتشار اطلاعات و شایعات گمراه کننده از ابزارهای دشمن در این جنگ در فضای مجازی است.

غفاری با بیان اینکه بیشتر فضای مجازی در تصرف غرب است، گفت: باید هر چه زودتر بر سرزمین دنیای سایبری تسلط پیدا کنیم و آن را اداره کنیم.

این کارشناس افزود: مخالفان سازمان فضای مجازی شریک دشمن هستند و باید پاسخگوی ابتذال های این فضا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت دولت فضای مجازی ساماندهی شود و بیگانگان برای ضربه زدن به نظام از این فضا کوتاه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید