جهاد تبیینی می تواند در گام دوم حرکت ملت را تسریع بخشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع طلاب و روحانیون شهرستان محلات در حوزه علمیه القائم(عج) گفت: یکی از مهمترین ماموریت های گام دوم انقلاب برای دفاع از انقلاب اسلامی است که این دستاوردها و خلق حماسه به نسل جوان منتقل می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه ای در مورد گام دوم انقلاب که تبیین جهاد بود، مسیر و جهت را مشخص کردند و از این رو تبیین جهاد یکی از مهم ترین الزامات گام دوم است. از انقلاب».

سردار کریمی استفاده از خلاقیت و ابتکار را یکی از مهم ترین الزامات در جهاد تبائین خواند و گفت: در جهاد تباین باید اعتماد به نفس، همدلی و امید به نسل جدید جامعه منتقل شود و در این راستا باید به نسل جدید جامعه کمک کرد. “

وی بیان کرد: مردمی بودن از دیگر الزامات جهاد تباین است و لذا باید حماسه های هویت سازی که مردم در آن نقش اساسی از جمله پاسداشت مقدس دارند به خوبی برای نسل جدید بیان شود و جهاد تباین باید آینده درخشان اسلامی را به تصویر بکشد. ایران خوب است «جهاد و تبیین می تواند در گام دوم حرکت ملت را تسریع کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: با وجود توطئه های دشمنان در 43 سال گذشته و تحریم های ظالمانه انقلاب اسلامی در رأس اقتدار و سربلندی قرار دارد. این توانایی افراد برای حل مشکلات است که باید حل شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و شناختی الگو نشود، گفت: در انقلاب تبیین حماسه های هویت سازی است. ارزش‌ها و بیان اقدامات و خدمات بزرگ انقلاب در عرصه‌های مختلف از دیگر رویکردهای جهاد است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته با رهبری ائمه انقلاب و حمایت از بسیج مردمی در همه صحنه ها در کنار مردم و حضور موثر و رزمنده، افزود: سپاه خود را خدمتگزار ملت می داند. قرار است سپاه در دهه پنجم در همه ابعاد قوی تر شود.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران اسلام و ارزش های اسلامی و انقلابی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به مکتب سعید الشهد(ع) گامی شجاعانه و خالصانه در انجام مأموریت های خود برمی دارد و با عنایت الهی، کار درخشانی را آغاز کرد. فصلی برای ملت ایران و امت اسلامی در همه ابعاد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه روحانیت در طول تاریخ همواره میدان و پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی بوده است، گفت: حضور روحانیت در بسیاری از صحنه ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است. نسل جوان

وی خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در جهاد بسیار مهم است و مولفه های پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی از جمله غیرت دینی باید از طریق جهاد به نسل جدید منتقل شود چرا که حسادت دینی موتور محرکه انقلاب بوده است. انقلاب اسلامی 43 سال است که باید همواره در جامعه تقویت شود و روحانیت در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام وحید گوربانی به عنوان مسئول جدید پایگاه شهدای بسیج شهرستان تکدیر و حجت الاسلام کاسم صفری به عنوان مسئول جدید پایگاه شهدای بسیج معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید