جوانان؛ این یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است/ جوانان می توانند اقتصاد را سامان دهند

ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784870

حجت الاسلام گلمی با اشاره به اینکه جوانی شعار نیست، گفت: جوانان پر انرژی هستند و باید از این انرژی به درستی استفاده کرد. امروز کار را به جوان ها بسپاریم و با تجربه بزرگترها قطعا می توانند مدیران خوبی باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد گلامی کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه جوانان علاوه بر هر انگیزه ای به تجربه نیز نیاز دارند، گفت: وی در اجرا از جوانان تجلیل کرد. پیامبر(ص) غالباً جوانان را انتخاب می کرد. بسیاری از پیامبر(ص) انتقاد می کردند، اما ایشان معتقد بودند که جوانان باید پاسخگو باشند و اکثر فرماندهان و نمایندگانی که انتخاب کردند جوان بودند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران اگر کشور در حال پیشرفت و موفقیت بود به خاطر حضور جوانان بود، فرماندهان، یگان ها و کارشناسان نظام ما همین جوانان بودند. اکثر مناصب دوران انقلاب در اختیار جوانانی بود که جنگ را اداره کردند و توانستند تحریم ها را دور بزنند و با غیرت و دل در کنار نظام باشند.

این کارشناس سیاسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر استفاده از تجربه بزرگترها می خواهند به قشر جوان فضا بدهند و اگر امروز از جوانان خوب استفاده نکنیم این قشر تاثیرگذار به حاشیه می روند. در آینده. بزرگترها باید داوطلبانه پست ها را به جوانان بدهند و در کنار جوانان باشند، زیرا جوانان سرمایه اصلی کشور هستند، اگر از این جوانان در برنامه های اجرایی استفاده نشود، نابود می شوند و بی انگیزه می شوند و هیچ کدام. مسئولیت نه جوانی

گلمی با اشاره به اینکه امید آفرینی از جوانان است، گفت: امروز نیاز به امید و کار جهادی در کشور است و عقب ماندگی هایی که در کشور ما وجود دارد نیازمند تلاش و جفای مستمر جوانان است. جوانان می توانند در عرصه های مختلف وارد شوند و حرفی برای گفتن داشته باشند، امروز کار جهادی یکی از الگوهای موفق در محرومیت زدایی است که توسط جوانان مدیریت می شود. در مسائل انقلاب این جوانان هستند که محافظه کارانه و دلسوزانه عمل می کنند.

با تاکید بر اینکه جوانی یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است، خاطرنشان کرد: جوانان پر انرژی هستند و باید از این انرژی به درستی استفاده کرد. امروز کار را به جوان ها واگذار می کنیم و با تجربه بزرگترها قطعا می توانند مدیران خوبی باشند در این مدت غفلت کردیم و توجهی به حضور نیروهای جوان نداشتیم با تماشای آنها قطعا مدیران جوان موفق خواهند شد.

این کارشناس سیاسی در استان هرمزگان گفت: جوانان در مواقع سختی و مشکلات توانسته اند جنگ و مشکلات را به خوبی مدیریت کنند و قطعا می توانند کشور را به خوبی اداره کنند و اقتصاد را سامان دهند. جوانان می توانند با فساد مبارزه کنند. جوان امیدوار است و کشور نیاز به امید سازی، کار روزانه، جهاد و انقلاب دارد، همه اینها را می توان در جوانان خلاصه کرد. ما باید به جوانان ایمان داشته باشیم، زیرا هر جا کار را برای جوانان گذاشته ایم موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید