جوانان با برنامه و هدف از آینده بهره می برند


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817622

خلبانان کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه در گذشته بیشتر خلبانان را مردان تشکیل می دادند اما اکنون زنان نیز درگیر آن هستند گفت: جوانان روستایی باید با برنامه و هدف از آینده بهره ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، در گذشته بیشتر خلبانانی که در آسمان ایران پرواز می کردند مرد بودند اما حالا خانم ها هم وارد این حرفه شده و مشغول به کار هستند.

فاطمه بهمنی یکی از بانوانی است که وارد عرصه خلبانی شده و از جمله بانوانی است که در این رشته فعالیت می کند. این بانوی خلبان لر که از لرهای زاگرس نشین ساکن بهمئی است در سال 1401 به مردم ایران به ویژه زاگرس نشینان سلام کرد.

بچمنی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: صدای پای بهاری در آواز باران عشق و مهربانی و آواز پرستوهای آهنگین شنیده می شود که نویدبخش بازآفرینی طبیعت و تجلی است. از قدرت لایزال الهی».

وی افزود: اکنون که سال آفتابی 1401 را با آرزوی اجابت دعای هالن حلنا به اهل بیت آغاز کرده ایم، ضمن تبریک عید نوروز و قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران عرصه سلامت، اینجانب امیدوارم امسال سال سلامتی باشد، سال نو آغاز رهایی از روزهای سخت و ملال آور گذشته و تجلی روزهای فرخنده و امیدبخش آینده باشد.

خلبان گفت: در عید نوروز، سالی سرشار از مهربانی، برکت و معنویت همراه با سلامتی و شادکامی برای همه هموطنانم به ویژه مردم دلسوز و قهرمان زاگرس به او و درگاه پر مهرش محتاج خواهم بود. آرزو کردن.

بچمانی گفت: بدون هدف مناسب و محکم نمی توان برای آینده برنامه ریزی اصولی داشت. جوانان و نوجوانان می توانند با آینده نگری و آگاهی، نگاه دقیق به آینده، با در نظر گرفتن حال و تفکر، بهره گیری از درس های گذشته و احترام به دانش و تجربه دیگران، اهداف دست یافتنی زندگی خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید