حاج بیوک آسایش یکی از پاک ترین نیروهای انقلاب بود.

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783969

ارسلانی گفت: «حاج بیوک آسایش» یکی از صمیمانه ترین مداحی ها بود که در شعر و مداحی زیاده روی نکرد و با روحیه قوی خود بر محبت بسیاری از دوستداران مکتب اباعبدالله الحسین (ع) افزود. برای اهل بیت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم ارسلانی در گفت وگو با خبرنگار آناج با تسلیت درگذشت حاج بیوک آقا آسایش جاوید اظهار داشت: نزدیک به 50 سال است که با آن مرحوم رفاقت دارم.

وی ادامه داد: وی یکی از مخلص ترین نیروهای انقلاب بود که در روزهای حساس انقلاب 1356 فعالیت داشت و در جلسات فرهنگی و مذهبی که در مساجد شعبان و المهدی سرهاب تبریز برگزار می شد، حضور فعال داشت.

این استاد اخلاق تبریز خاطرنشان کرد: آقای آسایش یکی از مداحی های بی ریا بود که در شعر و مداحی زیاده روی نکرد و با روحیه قوی خود بر محبت بسیاری از دوستداران مکتب اباعبدالله العلیه السلام افزود. حسین (ع).به اهل بیت.

وی حاج بیوک آسایش را فردی شفاف و درستکار دانست و گفت: بسیاری از مداحان جوان تبریزی در سیره ایشان تربیت شده اند و شایسته است راه صادقانه ایشان را در مجالس مذهبی و فرهنگی ادامه دهند.

ارسلانی با اشاره به اینکه بسیاری از اشعار وی در جماعات و روضه های حسینی زینت محافل است، گفت: فقدان این پدر شهید و رزمنده مخلص در سال های دفاع مقدس رقت انگیز و تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم نام نیک این بزرگان تاریخ همیشه بر زبان و راه عاشقان پیشه شان جاری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید