حاج قاسم سلیمانی زندگینامه فرماندهان دفاع مقدس را برای نسل جوان ترسیم کرد.

ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921806

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: شهید سرلشکر سلیمانی رشادت، میهن پرستی و بصیرت سرداران و فرماندهان دفاع مقدس که در راه آزادی و استقلال این کشور به شهادت رسیدند را برای نسل جوان ترسیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مزار شیخ صدوق شهر ری که جمعی از مسئولان لشکری ​​و کشوری و خانواده معظم شهدا را همراهی می کردند. ، افزود: سردار دلا نسبت به اقدامات داعش و حضور میدانی برای مبارزه با آنها، از معدود فرماندهانی بود که کمترین حضور رسانه ای را داشت و بارها با وجود اصرار مسئولان آن را نپذیرفت.

وی با بیان اینکه خداوند نعمت بزرگی به انسانیت و تقوای این سردار عطا کرده است، یادآور شد: می دانستیم که سردار به دلیل حضور در عرصه های مختلف در بین مردم ایران و مسلمانان محبوبیت بالایی داشت اما پس از شهادت و شهادتش. حضور پرشور و با طراوت و معنادار در تشییع جنازه وی، همه ما از محبوبیت این سرباز پاک ولایتمدار در دل مردم ایران شگفت زده شدیم.

سردار شریف: حاج قاسم سلیمانی زندگی نامه فرماندهان دفاع مقدس را برای نسل جوان ترسیم کرد.

سردار شریف گفت: اگر می خواهیم هوش و قدردانی مردم ایران را در تجلیل از خادمان خود ببینیم باید به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و یارانش بنگریم و یاد بگیریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت سنگین رسانه ای صهیونیست ها و آمریکایی ها علیه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع سردار نشان داد که ارادت مردم تحت تأثیر این تبلیغات قرار نمی گیرد و این میزان محبوبیت عجیب است.

وی خاطرنشان کرد: سرداران زیادی را در دفاع مقدس با شهادت از دست دادیم، اما خواست خدا بود که سردار سلیمانی زنده بماند و یکی از چهره های درخشان انقلاب اسلامی را به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است، نشان دهد.

سردار شریف ادامه داد: خداوند 63 سال عمر به او داد تا فرزندان این سرزمین پس از دفاع مقدس یکی از مهره های کلیدی انقلاب را بشناسند و شجاعت و میهن دوستی او را درک کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی تحقق آرمان های انقلاب و ادامه راه آن را بیش از هر موضوع دیگری مهم می داند، گفت: مردم به هیاهوی دشمنان نگاه نکنید، قاسم سلیمانی درس می دهد. دشمنان چنان درسی است که مایه مباهات همه مسلمانان است.

وی افزود: صهیونیست ها تا جنگ 33 روزه بر این باور بودند که اگر همه ارتش های کشورهای اسلامی متحد باشند، نمی توانند آنها را شکست دهند، اما تدبیر رهبر انقلاب با حضور سردار سلیمانی. در میدان به همراه حزب الله باعث شکست صهیونیست ها شد.

سردار شریف: حاج قاسم سلیمانی زندگی نامه فرماندهان دفاع مقدس را برای نسل جوان ترسیم کرد.

سردار شریف اعلام کرد: پس از این حادثه صهیونیست ها و آمریکایی ها به فکر جلوگیری از سقوط اسرائیل غاصب افتادند و داعش را تشکیل دادند، جنبش داعش یک تنفس مصنوعی برای رژیم صهیونیستی بود.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: خداوند کمک کرد و در جریان مبارزه با داعش، نیروی یکپارچه مردمی در کشورهای مسلمان منطقه شکل گرفت که اولین هدف و آرمان آن آزادسازی ساحت مقدس بود.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید همانطور که خرمشهر در عملیات بیت المقدس با رمز الی بن المقدس آزاد شد، بدون شک قدس نیز آزاد خواهد شد.

سردار شریف افزود: صهیونیست ها در سال های اخیر یک روز صلح نداشتند و امروز دشمن از همه جا رانده شده و نتوانست جنگ تحمیلی و داعش و فشار همه جانبه اقتصادی را ایجاد و راه اندازی کند و ملت ما هم در همه این زمینه ها شکست خورد.» لطف خدا سربلند بیرون آمد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تلاش این دشمنان برای ایجاد اپوزیسیون راه به جایی نمی‌برد، همانطور که ملت ایران در ۴۳ سال گذشته بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته، این دوره نیز به یک فرصت تبدیل می‌شود. که دوباره کاستی ها و ضعف های خود را کشف کنیم.

وی یادآور شد: بخشی از جوانان ما تاریخچه منافقین، مجاهدت های مردمی و جنگ تحمیلی و بمباران شیمیایی کشور را نمی شناسند، اگر می دانستند رفتار دیگری داشتند.

سردار شریف تصریح کرد: این ملت با فرمان امام و با تکیه بر اهل بیت این کشور را آزاد کردند. شما (فریب خوردگان و مخالفان نظام) از چه مشکلی می خواهید این مردم را رها کنید؟ بدانید که بار دیگر سرتان زیر شعور ملت له خواهد شد.

سخنگوی سپاه گفت: ما منکر کوتاهی نیستیم، اما وظیفه ماست که در کنار مردم و با استفاده از ظرفیت خدادادی، این مملکتی را که برای آزادی آن بیش از 200 هزار شهید تقدیم کرده ایم، آباد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تنها گام اول انقلاب را به پایان رسانده ایم و بسیار موفق هستیم و به فضل الهی گام دوم را نیز با موفقیت به پایان خواهیم رساند و در رأس پیشرفت و توسعه قرار خواهیم گرفت تا توطئه های شما بی نتیجه بماند. همیشه.

سردار شریف: حاج قاسم سلیمانی زندگی نامه فرماندهان دفاع مقدس را برای نسل جوان ترسیم کرد.

در این مراسم پیکر مطهر دو شهید جاوید العطار توسط شرکت کنندگان در حرم مطهر شیخ صدوق تشییع شد.

در این مراسم از خانواده شهید وحید زمانی نیا از یاران سردار سلیمانی توسط مسئولان شهر ری تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید