حاشیه نشینی علیه ورزش ایران خط قرمز ماست

زمان: 08:06
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1776988

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کشورهای مخالف به ویژه رسانه های سعودی به دنبال افزایش تنش ها و حواشی در اردوی ورزشی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ شبکه خصمانه “ایران اینترنشنال” در ادامه رفتارهای مخرب خود این بار زمین ورزش را هدف قرار داده و پروژه توقف ورزش ایران را با تمام قوا با باج خواهی و ایجاد جو علیه ورزش و نمایندگان ورزش کشور اجرا می کند. پیش داوری ، اخبار کذب و اطلاعات نادرست درباره آنچه در ایران اتفاق افتاده به گونه ای ساخته شده است که جامعه ورزش به طرز ماهرانه ای در برابر این شبکه خصمانه موضع گیری کرده و اهداف بین المللی را افشا کرده و آنها را در برابر آن افشا کرده است.

بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به آخرین حواشی ایجاد شده توسط رسانه های سعودی و مخالفان گفت: کشورهای مخالف به ویژه رسانه های سعودی به دنبال افزایش تنش ها و حواشی در اردوی ورزشی ایران هستند. مشکل را خنثی کنید. چنین مشکلاتی خط قرمز ماست. آنها می کوشند تا کوچکترین فرصت ممکن را در ورزش ایران ایجاد کنند و بیکار نمی نشینند تا ما را اذیت کنند و در نتیجه ما را تضعیف کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید