حاشیه نشینی یک میلیون نفر بار البرز / ظرفیت پذیرش مهاجرت استان را توضیح دهید

ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783982

احمد واحدی گفت: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص که در راستای 10 تا 11 استان و حجم زیاد مهاجرت است از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاحمد واحدی روز شنبه در سفر به البرز برای تودیع و معارفه استانداران این استان گفت: امروز برای تقدیم “مجتبی عبداللهی” و تجلیل از “عزیزاله شهبازی که در روستاها تلاش می کند” به استان البرز آمدیم.

وی با تشریح توانمندی های استاندار جدید البرز که پیش از این در تهران خدمت می کرد، گفت: کمتر کار مهمی در تهران انجام شده است که استاندار جدید البرز (محتبی عبدالهی) در آن حضور نداشته باشد و نقش تعیین کننده ای نداشته باشد. در بسیاری از آثار و رویدادهای بزرگ تهران نقش بسزایی داشت.

وی در بخشی دیگر به اهمیت استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص که در راستای 10 تا 11 استان بوده و حجم مهاجرت زیادی دارد، از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است. یعنی که سالانه 100 هزار نفر به این استان اضافه می شود.

واحدی بیان کرد: ظرفیت استان برای پذیرش این گونه مهاجران باید تبیین شود، ضمن اینکه باید تلاش کنیم این مهاجرت ها کاهش پیدا کند تا مردم البرز دچار مشکل و مشکل نشوند، اما به هر حال برخی از این مهاجرت ها اجتناب ناپذیر است که برای آن دست به کار می شوند. ظرفیت لازم برای پیش بینی و آمادگی

وی همچنین به حاشیه نشینی یک میلیون نفر در استان البرز اشاره کرد و افزود: این میزان حاشیه نشینی برای استانی چهار میلیونی که یک چهارم جمعیت آن حاشیه نشین هستند عدد قابل توجهی است.

وزیر کشور همچنین به وضعیت صنایع البرز اشاره و تصریح کرد: اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است به طوری که طبق گزارش ها 12 هزار میلیارد تومان جذب شده است اما نیاز به توسعه مجدد دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که کار استان البرز به لحاظ اهمیتی که دارد به خوبی پیش برود چرا که به تهران نزدیک است و اهمیت ویژه آن در باری است که از تهران می‌گیرد و باری هم بر دوش تهران است. بیشتر به این استان باشید.

وحیدی در پایان برای استاندار جدید البرز زیر بار سنگین و حجم فعالیت ها و مسئولیت ها در استان آرزوی موفقیت کرد.

وزیر کشور در ابتدای حضور در استان البرز در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج حضور یافت و ضمن زیارت امامزاده حسن (ع) تجدید نظر کرد. نذرش با کار شهدای مدافع حرم و حرم.

حضور هیئت استان البرز و مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز از دیگر برنامه های واحدی امروز در البرز بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید