حامیان سلامت نقشی ماندگار در قلب تاریخ حک کرده‌اند


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893518

علی سرلک گفت: روح و جان و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای حافظ سلامت هرگز در پیشگاه خداوند گم نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک شامگاه یکشنبه در اولین یادواره شهید سلامت میترا کلبادی نژاد در مسجد ولی عصر(عج) منطقه کلبادی شهرستان گلوگاه گفت: این بانوی پارسا طعم هجرت را از لبخند خود به خوبی می بیند. روی صورتش

و افزود: ما اهل زمین به دو دسته تقسیم می شویم که عمدتاً در دسته دوم قرار می گیرند.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: گروهی از ما بزرگتر از دنیا شدیم زیرا مقصد بزرگتری را انتخاب کردیم.

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: اینکه پرستاری مثل ققنوس در این آتش باز می شود یعنی به مشکل بزرگی در زندگی خود رسیده اند. زیرا در آغاز او پرستار قلب خود بود.

ایشان فرمودند: پس این شهید را بزرگتر از جان می‌بیند و این چند نفر انسان‌هایی هستند که از دنیا بزرگتر شده‌اند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: دسته دوم افرادی هستند که کوچکتر از دنیا هستند و به دنبال ثروت، قدرت و جاذبه های دنیوی هستند.

حجت الاسلام سرلک اعلام کرد: افرادی که جزء گروه اول هستند می توانند مانند امیر القلوب شهید سلیمانی دل را به خطر بیندازند. چرا از دنیا بزرگتر شده اند و دنیا با همه جذابیت هایش در نظرشان کوچک است.

وی افزود: این دنیا با همه فراز و نشیب هایش بسیار کوتاه است و چه خوب است که بتوانیم جزو اولین کسانی باشیم که این دعوت را می شنویم.

استاد تخصص و دانشگاه گفت: این دیدار علاوه بر اینکه به منظور تجلیل از این بانو است، در واقع باید زنگ خطری برای دل ما باشد که «ای دل، چه می کنی؟»

حجت الاسلام سرلاق گفت: خون شهدا هرگز پایمال نمی شود چرا که پشت آن خون ها خداست.

وی تاکید کرد: روح و جان و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای حافظ سلامت هرگز در نزد خداوند گم نمی شود.

یکی از اعضای کادر آموزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: باید سرمان را بالا بگیریم که دخترانی مانند این شهید در این سرزمین پرورش یافته اند.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: جای بسی تاسف است که یک فرد یا مسئول مقصد و پرسش بزرگ آخرت را بر دنیا و هوس های دنیوی ترجیح دهد و پاسدار خون این شهدا نباشد.

لازم به ذکر است، میترا کلبادی نژاد، مدافع سلامت، پرستار مرکز بهداشت ساری، در دوم شهریور ماه سال 1400 بر اثر آسیب ریوی ناشی از بیماری کرونا به شهادت رسید.

گفتنی است اولین بزرگداشت مرطیه سلامت میترا کلبادی نژاد شامگاه پانزدهم شهریورماه در زادگاهش در منطقه کولبادی شهرستان گلوگا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید