حاکمان باید برای آسایش مردم فداکاری کنند/ گره گشایی از مشکلات کشور مبنای امنیت ملی است


ساعت: 23:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917536

روح اله سلاگی گفت: مدیران باید آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روح اله سلاگی به جمع مدیران اجرایی مازندران افزود: خدمات رسانی بی دریغ به مردم از شاخصه های دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اصل راستی آزمایی برای اطمینان از سلامت جریان پرونده ها در موسسات، افزود: نظارت بر چگونگی امور در موسسات یک استراتژی مدیریتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در نظام اسلامی چاره ای جز خدمت صادقانه ندارند.

وی حکومت در حکومت دینی تحت لوای ولایت و رهبری را افتخاری جاودانه می داند و می افزاید: تلاش برای ارتقای کارآمدی حکومت دینی رسالت خطیر حاکمان کشور است.

سلاگی تصریح کرد: افزایش تلاش و کوشش مدیران برای حل مشکلات کشور مبنای امنیت ملی است و مستلزم تقویت پایه های حاکمیت دینی است.

وی با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی، یادآور شد: تبلیغات گسترده برای ارائه چهره ناکارآمد از نظام اسلامی، راهبرد همیشگی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی است.

رئیس هیئت اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به شکست توطئه جدی دشمنان علیه کشورمان در حوادث اخیر گفت: هوشیاری و بصیرت مردم و همکاری آنها با مسئولان رمز همه توطئه ها و توطئه هاست. منجر به قله های پیشرفت ایده آل می شود.

سلاگی با بیان اینکه عقب ماندگی و عقب ماندن از نیازهای جدید جامعه آسیب است، بر لزوم بهره گیری از اندیشه های ناب و پاک نهضت انقلابی برای پیشبرد امور مدیریتی تاکید کرد و افزود: مدیران انقلابی و دغدغه مند چتر خود را بگذارند. خدمت به همه اقوام ایرانی با سلایق مختلف باید گسترش یابد تا در جامعه تفرقه ایجاد نشود.

معاون استاندار مازندران تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم را اقدامی خطرناک و ناسازگار با آرمان های انقلاب دانست و افزود: پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی آرمان مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید