حباز: دولت یک رئیس جمهور در خواب راه می رود/ با این فرمان جان مردم به ته دره می افتد

حباز: دولت یک رئیس جمهور در خواب راه می رود/ با این فرمان جان مردم به ته دره می افتد

یک فعال سیاسی گفت: دولت آقای رایضی در دنیای رویایی به سر می برد چرا که امروز صدای شکستن استخوان های مردم زیر بار تورم و گرانی به گوش می رسد اما از نگاه دولت هیچ اتفاقی در کشور رخ نداده است. از قدیم الایام گفته اند: شکم صادق شکم گرسنه نمی شناسد. به نظر می رسد سیاستمداران ما زندگی مرفهی دارند که متوجه سختی زندگی مردم نیستند.

به گزارش سایت ایران آبزرور؛ محمدرضا حباز، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره تفاوت درک مردم و دولت از وضعیت کشور گفت: از گزارش دولتمردان به مردم به نظر می رسد از ایرانی صحبت می کنند که کاملا با ایران متفاوت است. ایران جایی که ما زندگی می کنیم. ما در کشوری زندگی می کنیم که تورم مواد غذایی آن در ماه دسامبر به نزدیک به 75 درصد رسید. این نرخ تورم پس از جنگ جهانی دوم در ایران مشاهده نشده است.

وی افزود: قیمت دلار به بالای 44 هزار تومان افزایش یافت که در تاریخ دلار در ایران بی سابقه است. امروز ارزش پول ملی در ایران به پایین ترین سطح تاریخ پول رسیده است، اما وقتی مقامات دولتی گزارش می دهند می گویند «قطار پیشرفت به سرعت در حال حرکت است». از صحبت هایشان مشخص است که در ایران دیگری زندگی می کنند. تفاوت ایران که ما در آن زندگی می کنیم با ایران که مردم از زمین تا آسمان در آن زندگی می کنند.

این فعال سیاسی گفت: دولت آقای رایضی در دنیای رویایی به سر می برد چرا که امروز صدای شکستن استخوان های مردم زیر بار تورم و گرانی به گوش می رسد اما از نگاه دولت هیچ اتفاقی در کشور رخ نداده است. . از قدیم الایام گفته اند: شکم صادق شکم گرسنه نمی شناسد. به نظر می رسد سیاستمداران ما زندگی مرفهی دارند که متوجه سختی زندگی مردم نیستند.

وی ادامه داد: دولت تصمیمات اشتباه می گیرد یا تخلفات صریح انجام می دهد، اما حاضر نیست از مردم عذرخواهی کند، حتی برعکس طلبکار است و برای توجیه این مشکل، آمار و گزارش های غیرواقعی منتشر می کند، غافل از اینکه آمار غیر واقعی است. نمی تواند واقعیت ها را تغییر دهد

این نماینده مجلس تاکید کرد: امروز در ایران کارمندان، مستمری بگیران، کارگران و مستمری بگیران با حقوق ثابت زندگی می کنند اما تورم شناور زندگی آنها را با چالش های جدی مواجه کرده است. در واقع قطار دولتی سرعت زندگی مردم را به ته دره می رساند. متأسفانه تریبون های نماز جمعه که قرار است مشکلات مردم را به گوش دولت برسانند و حقوق مردم را حفظ کنند و به دولتمردان گوشزد کنند که اینقدر بی تدبیری حرف نزنند چرا که ذره ای از آبروی مرجعیت باقی مانده است. مردم آسیب خواهند دید، برعکس، از تصمیمات و اقدامات دولت حمایت کرده و از آنها حمایت کنند

منبع: نامه نیوز

دیدگاهتان را بنویسید