حجاب یک اصل اساسی در جامعه مهدوی است/ وظیفه مهم زنان در عصر ارتداد


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897688

فاطمه السادات مرتضایی گفت: بانوان باید حضور امام را در عصر غیبت اصل قرار دهند و با حفظ حجاب این فضیلت را در جامعه گسترش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه السادات مرتضایی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: برای فراهم شدن زمینه فرج باید آماده تسلیم شد نه اینکه مانع امام زمان (عج) شد.

وی ادامه داد: منتظر باید از رذایل اخلاقی فاصله بگیرد و با ترویج ارزش ها جامعه را به حکومت مهدوی نزدیک کند.

مرتضایی افزود: یک منتظر واقعی همیشه خداوند را ناظر بر اعمال خود می بیند و قبل از اینکه به صورت حساب او رسیدگی کنند، مراقب اعمال خود است.

این کارشناس با بیان اینکه حجاب یک اصل اساسی در جامعه مهدوی است، تصریح کرد: امروز دشمنان به اهمیت حجاب در حفظ بنیان خانواده پی برده اند، بنابراین می خواهند با بی ارزشی زن، خانواده را به مرز نابودی بکشانند. به طرق مختلف

فرمود: زنان تصور کنند که زمان ظهور امام زمان (عج) فرا رسیده است. آیا می توانند با حجاب یا بی حجاب با امام عصر (عج) روبرو شوند؟ اج) می روند.

مرتضایی ادامه داد: به فرموده امام صادق(ع)، امام زمان(عج) در میان ما زندگی می کند و ما امام را می بینیم اما او را نمی شناسیم.

این کارشناس در نهایت گفت: بانوان حتی در عصر غیبت و با حفظ حجاب، حضور امام را یک اصل بدانند و این فضیلت را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید