حذف ناگهانی سریال نوروزی / «عالیجناب» پخش نمی شود


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816397

عوامل سریال «عالیجناب» از حذف ناگهانی این سریال توسط کنداکتور نوروزی در شبکه نسیم خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه نسیم قرار بود نوروز امسال سریال جدیدی روی آنتن برود و همچنین اعلام شد; سریال «عالیجناب» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی که سال گذشته ساخته شد.

این سریال که چندی پیش تیزر آن به عنوان اولین سریال اختصاصی شبکه نسیم اعلام شد، ناگهان از روی آنتن رفت.

روز گذشته ابتدا تهیه کننده سریال و سپس کارگردان به این اتفاق واکنش نشان دادند.

مصطفی رضوانی تهیه کننده این سریال در صفحه اینستاگرام خود به اختصار نوشت: علیرغم تلاش بی وقفه جناب آقای دکتر خوشرو مدیر محترم شبکه نسیم برای پخش این سریال، ظهر امروز به ما اطلاع داده شد که برتری نمی توانم. با عرض پوزش از همه عوامل سریال و مخاطبان از اخبار قبلی، قصد ما از تولید این سریال چیزی جز «امید به اصلاح» نبوده و نیست و این قطعاً در روحیه محافظه کارانه نمی گنجد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از پشتکار مدیر شبکه نسیم در تصمیمی که گرفت تشکر می کنم و امیدوارم این سریال در زمان و مکان مناسب دیده شود.

عادل تبریزی کارگردان این سریال توضیح داد: اعلام شد که جناب عالی گزینه نهایی سریال نوروزی است و قرار شد 11 شب از شبکه نسیم پخش شود. اعلام می کنم «عالیجناب» به هر دلیل و به دلایلی و به چند دلیل دیگر و به همین دلیل پخش نخواهد شد. هدف «عالیجناب» مردم بودند و بس

وی در پایان از کسانی که طبق وعده داده شده برای پخش سریال تلاش کردند تشکر کرد.

اما ساعاتی پس از انتشار این متن ها، تلگرام شبکه نسیم به اختصار اعلام کرد: حضرتعالی در نسیم نیستید. به دلیل فشرده بودن پخش نوروزی از شبکه نسیم، سریال طنز حضرتعالی این روزها از پخش حذف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید