حراج ساندویچ مک دونالد در روسیه!

حراج ساندویچ مک دونالد در روسیه!

مک دونالد حدود 850 رستوران را در روسیه به دلیل “رنج گسترده انسانی در اوکراین” می بندد. ولادیمیر پوتین در 24 فوریه دستور حمله به اوکراین را صادر کرد. هزاران نفر جان خود را از دست داده اند و میلیون ها نفر خانه های خود را ترک کرده اند.

در پاسخ به تعطیلی اعلام شده، مشتریان به Avito، یک سایت حراج آنلاین روسی مشابه eBay مراجعه کردند، به این امید که از مواد غذایی که به زودی در دسترس نخواهد بود، درآمد کسب کنند.

یک غذای متشکل از دو همبرگر، دو نوشیدنی و یک پای گیلاس 7500 روبل روسیه (پ 47) قیمت دارد.

خریدار باید غذا را که توسط مک دونالد در 9 مارس خریداری شده بود، از آدرسی در مسکو دریافت کرده باشد.

سایر تنقلات، از جمله یک تکه پای آلبالو، 2000 روبل (212) و یک بسته پنیر به قیمت 1000 روبل اعلام شد.

پس از گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قیمت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، مردم با این وضعیت شوخی کردند و شیشه‌های سس کچاپ را به قیمت 1 میلیون روبل و یکی از کیسه‌های کاغذی مچاله شده در رستوران را به قیمت 5000 روبل به مک‌دونالد فروختند.

کریس کمپینسکی، رئیس و مدیر عامل مک دونالد با اعلام تعطیلی تمامی رستوران های مک دونالد گفت: درگیری در اوکراین و بحران انسانی در اروپا باعث رنج غیرقابل وصف مردم بی گناه شده است. ما به عنوان یک سیستم در محکومیت تجاوز، خشونت و دعا برای صلح به جهان می‌پیوندیم.

ما 62000 کارگر در روسیه داریم که از صمیم قلب برند مک دونالد را برای خدمت به جوامع خود اهدا کردند. ما با صدها تامین کننده و شریک محلی روسی کار می کنیم [مواد اولیه] آنها غذای ما را تولید می کنند و برند ما را حفظ می کنند. ما به میلیون‌ها مشتری روسی که هر روز به مک‌دونالد اعتماد دارند خدمات می‌دهیم.»

“در بیش از 30 سالی که مک دونالد در روسیه فعالیت می کند، ما به بخشی اساسی از 850 منطقه ای که در آنها فعالیت می کنیم تبدیل شده ایم.

به هر حال، ارزش‌های ما به این معناست که نمی‌توانیم گسترش رنج بیهوده انسانی در اوکراین را نادیده بگیریم.»

مک دونالد اعلام کرده است که به پرداخت کامل حقوق کارکنان اوکراینی و روسی خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید