حرکات ناامیدانه دشمن استیصال و استیصال است


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901696

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه تحرکات وحشیانه دشمن مبتنی بر یأس و استیصال است، گفت: وجه اشتراک همه ظلم ها و فرصت های دشمن، بهره برداری از جهل مردم است و دشمنان با آنها همراه می شوند. نقاب بزنند تا مردم تشخیص ندهند، پس مردم باید هوشیار و هوشیار باشند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام مهدی رحیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با محکومیت وقایع اخیر در کشور تصریح کرد: دشمن در حوادث اخیر تمرکز خود را بر تداخل فرهنگی گذاشته بود، اما مردم باز هم حمایت خود را از یک نظام و نظام نشان دادند. بینش آنها

امام جمعه موقت بیرجند نیز گفت: حرکت کم ارزشی که رفتارش بسیار ناپسند بود، خیابان ها را خطرناک کردند، قرآن و اماکن عمومی را آتش زدند، بنابراین نقش مردم و خواص در این حرکت ها مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت های مذبوحانه دشمن از روی یاس و ناامیدی است، گفت: مقام معظم رهبری در تحلیل حوادث اخیر نکات خوبی را بیان کردند از جمله اینکه دست دشمن در کار است و اطلاعات خوبی از کشور دارند به دلیل دشمنی خودشان را دارند و بدانند که کشور ما به سمت قدرت همه جانبه پیش می رود.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه خصلت های واسطه بین حاکم و ملت، تصریح کرد: امروز معلمان، اساتید دانشگاه و روحانیون باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه جدی داشته باشند و مسئولان نیز بیشتر مراقب باشند. کوشا در اجرای دستورات مدیریت و حل مشکلات.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین در این لحظه حساس سکوت کنند، ملاک تشخیص حق از باطل است، گفت: وجه اشتراک همه ظلم ها و گزینه دشمن سوء استفاده از جهل مردم است و دشمنان نیز با آنها همراه می شوند. ماسک بزنید تا مردم نشناسند پس مردم هوشیار باشند و بیدار باشند.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مشکل اصلی حجاب نیست و اکنون خواسته ما این است که با مشاهده پدیده درخشان عفاف و حجاب دشمن را ناامید کنیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه، نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) را تبریک گفت و گفت: باید پیام این واقعه عظیم را دریافت کنیم. آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و این مناسبت الهی مایه شادی است زیرا دنیا هیچ گاه بی حجت نمی ماند. خدا خالی نیست

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: آنچه مهم است این است که امام با امت معنا و هدف پیدا کرده و رابطه امام و امت ما به سطح بالایی رسیده است.

وی با تاکید بر پیوند ولایت و امت تصریح کرد: اگر امام و امت با هم باشند حکومت امام زمان (عج) در سراسر جهان برقرار و عدالت برقرار می شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی خاطرنشان کرد: با انقلاب اسلامی و الهی در ایران اسلامی، مردم سلمان فارسی و ملت بصیر ما که از سوی پیامبر اسلام (ص) وعده داده شده بود در این راه و راه امام عصر (عج) قرار گرفتند. (علیه السلام) از راه نایب برحق خود می گذرد.

خطیب جمعه بیرجند برکات ارتباط با ولایت را برشمرد و تصریح کرد: گشایش اقتصادی زمانی اتفاق می افتد که دستورات حاکم در کشور اجرا شود و برخی از افراد متمایل به غرب قدم های کوتاهی برنداشتند اما امروز یک سال پس از گذشت تشکیل حکومت مردمی، اینها که بسته به استان گامهای مثبتی برداشته اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: ارادت به ولایت به حدی است که خداوند دشمن را ناامید می کند و وضعیتی که در روزهای آخر پیش آمد نشان می دهد که دشمن نمی تواند حرکت بزرگی علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دهد.

وی ادامه داد: بزرگترین مانع حاکمیت الهی کسانی هستند که بدانند اگر حاکمیت الهی برقرار شود دیگر جایی برای منافع نامشروع آنها باقی نمی ماند و طبیعی است که ساکت ننشینند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان های نفوذی به دنبال این هستند که مسلمانان را از قدرت حاکمیتی باز دارند و نقش ما این است که هوشیار باشیم تا دشمن از این موضوع سوء استفاده نکند.

وی با گرامیداشت هفته فرج از زحمات و خدمات نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: در آستانه هفته وحدت هستیم و موفقیت نظام اسلامی این است که رهبری و ملت نشان داده اند که در عمل متحد هستند و 11 هزار نفر شهدای اهل سنت تاکنون تقدیم نظام شده اند و انقلاب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید