دروغ های ترامپ نشان دهنده استیصال اوست


ساعت: 06:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890221

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی گفت که دفاع از ترامپ سطح واقعی ناامیدی را پس از توقیف اسناد طبقه بندی شده توسط اف بی آی از دارایی وی نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بولتون در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت: «وقتی کسی شروع به اینگونه دروغ گفتن می کند، سطح واقعی ناامیدی را نشان می دهد.

بولتون همچنان هرگونه دخالت در نگهداری اسناد طبقه بندی شده در خانه ترامپ را رد می کند و هرگز از چنین داستان هایی مطلع نبوده است.

پس از یورش به اقامتگاه ترامپ در دوشنبه گذشته، اف‌بی‌آی اسناد دادگاهی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این عملیات بخشی از تحقیقات در مورد نقض احتمالی سه قانون مربوط به مدیریت و رسیدگی ترامپ به اسناد دولتی بوده است.

بر اساس اسناد دادگاه که روز جمعه منتشر شد، اف بی آی 11 جعبه حاوی اسناد محرمانه و طبقه بندی شده ای را پیدا کرد که ترامپ در پایان دوره ریاست جمهوری خود از کاخ سفید خارج کرد که برخی از آنها کاملا محرمانه بودند.

اما ترامپ تاکنون تمامی اتهامات و تخلفات خود را رد کرده و گفته است که این اسناد دولتی مخفی را زمانی که در کاخ سفید بوده قاچاق کرده است.

کارشناسان حقوقی ایالات متحده همچنین بر این باورند که ترامپ ممکن است با اتهاماتی مرتبط با تحقیقات کمیته در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره روبرو شود.

دیدگاهتان را بنویسید