حرکت تاریخی خادمان نهاجا در 19 باخمن پیروزی انقلاب را تسریع کرد.

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806395

فرمانده کل ارتش گفت: وفاداری تاریخی به امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید و پایه های انقلاب را مستحکم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده موسوی کل ارتش به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه نوزدهمین بخمن سالروز حضور نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش شهدا خضرایی نیروی هوایی ارتش با حضور و بازدید از قسمت های مختلف این مرکز روند آموزشی را بررسی و ارزیابی کرد.

سرلشکر موسوی در این بازدید چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز تاریخ را تبریک گفت. ساز نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش سابق است و ولایتمدار این نیروی الهی همواره در پادگان ها با بصیرت عمل کرده است.

فرمانده کل ارتش در ادامه به تشریح اهمیت 22 بهمن 1357 و نهضت پرداخت. کارکنان شجاع نیروی هوافضای استان و پیوستن به انقلاب خاطرنشان کرد: بیعت تاریخی با امام خمینی (ره) در 18 بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد و پایه های انقلاب را مستحکم کرد، بنابراین تأثیر این حرکت ضروری است. جایگزین ارزش حرکت شجاعانه و جهاد و تاریخ را برای جوانان توضیح دهید تا دانشجویان و دانشجویان عزیز ساز نیروی هوایی الهی بیش از پیش ادراک دوستت دارم.

وی همچنین گفت: مردم عزیز ایران اسلامی عاشق ارتش هستند و ارتش مورد احترام و اعتماد مردم شریف ایران است. این حسن اعتماد و احترام برای تک تک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.»

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت آموزش گفت: محیط های آموزشی و پژوهشی همیشه معنا دارد. اعتماد به نفس و باعث تقویت و نهادینه شدن بیشتر عزت نفس دانشجویان و هنرجویان می شود.

سرلشکر موسوی با تاکید بر لزوم استفاده از طرح های نخبگان و جوانان آموزش دیده در این یگان افزود: یکی از طرح های نوآورانه نخبگان جوان در نیروی هوایی و تمامی بخش هاست. ارتش خوش آمدید ما تمام تلاش خود را برای اجرای این طرح ها انجام خواهیم داد و خواهیم کرد

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید