حزب الله از تصویب جرم انگاری روابط تل آویو در عراق استقبال می کند


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841844

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از تصویب قانون جرم انگاری برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی استقبال کرد و آن را مایه مباهات و نمونه خوبی برای سایر کشورهای عربی خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از تصویب قانون کیفری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: ما از تصمیم تاریخی و مهم پارلمان عراق مبنی بر جرم انگاری عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی قدردانی و به آن افتخار می کنیم. این اقدام گامی اساسی و اساسی در برابر روند تحقیرآمیز عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر و موضعی مستحکم در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها در برابر تجاوزات و تروریسم صهیونیستی تلقی می شود.

حزب الله گفت: این موضع صادقانه و شجاعانه حقیقت وابستگی مردم عزیز، قدرت دینی و نیروهای سیاسی عراق را به وضوح نشان می دهد و بر موضع قوی عراق در کنار آرمان فلسطین تاکید می کند که نه اشغالگری آمریکا و نه شرایط سخت اقتصادی و سیاسی عراق. این اتفاق در سال‌های اخیر رخ داده و تحت تأثیر قرار نگرفته است و مردم این کشور به وابستگی واقعی عربی خود و حمایت از مقاومت در برابر اشغالگری وفادار مانده‌اند.

حزب الله در پایان بیانیه خود از احزاب سیاسی و در مجموع ملت عرب خواست تا از محتوا و زمان این عملیات عراق حداکثر استفاده را برای اقدام در زمینه های مختلف، جرم انگاری عادی سازی روابط با دشمن و صدور قوانین و مقررات داشته باشند. برای مقابله با عادی سازی تمام سطوح و تقلید از او.

گفتنی است نمایندگان پارلمان عراق روز گذشته جلسه ای برگزار کردند و با اکثریت آرا قانون منع روابط با رژیم صهیونیستی را تصویب کردند. پس از تصویب این قانون، نمایندگان عراقی شعارهای ضد صهیونیستی سر دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید