حضور اهالی تهران در تشییع پیکرهای شهدا؛ این نشان دهنده استحکام و ایستادگی آنها در مسیر انقلاب است


ساعت: 16:32
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920507

ابوترابی فرد گفت: حضور پرافتخار مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا پیام های مختلفی دارد. اولین پیام ایشان به دشمنان انقلاب اسلامی این است که ملت عزیز در راه شهدا ثابت قدم و تزلزل ناپذیر است و این راه را تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس گفت: حضور غرور آفرین مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای تهران پیام های متفاوتی دارد. اولین پیام ایشان به دشمنان انقلاب اسلامی این است که ملت عزیز در راه شهدا ثابت قدم و تزلزل ناپذیر است و این راه را تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

حضور اهالی تهران در تشییع پیکرهای شهدا؛ این نشان دهنده استحکام و ایستادگی آنها در مسیر انقلاب است

ابوترابی فرد ادامه داد: یکی دیگر از پیام های حضور مردم تاکید بر ارتباط با آرمان شهدای والامقام است که در راه پاسداری از اسلام، ایران و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: مردم عزیز پایتخت با حضور خود بیعت خود را با شهدای والامقام مستحکم می کنند و به یاری خداوند به شهدای بزرگواری که نقش دست پرتوان رهبر معظم انقلاب اسلامی را ایفا می کنند وفادار خواهند بود.

امام جمعه تهران همچنین درباره پیام شهدا به مردم ایران گفت: آخرین پیام شهدا به مردم پیام قرآن و پیام پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س) است. که باید ارتباط ما را با قرآن و اسلام و آبروی پیامبر تقویت کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید