حضور بیش از 250 دانشجو در دوره دستیاری استانی


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896415

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره مهارت آموزی مددجویان استان گفت: این دوره با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان بسیج دانش آموزی استان قم در قم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی توفیقی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برگزاری دوره مهارت آموزی یاوران استانی گفت: این دوره در دو جلسه 3 روزه با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان بسیج دانش آموزی استان زنجان در قم برگزار شد.

وی بیان کرد: بسیج دانش آموزی مطابق با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در این سند بحث دانش آموز محوری برجسته شده است؛ چندین سال است که بسیج دانش آموزی مسئولیت بسیج دانش آموزی در مدارس متوسطه را به دانش آموزان واجد شرایط واگذار کرده است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان بیان کرد: این دانش آموزان در دوره آموزشی با عنوان یاوران ولایت که امسال با همکاری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و اداره کل برگزار شد، در حال آموزش هستند. آموزش و ادامه: این دوره به صورت مدرس محور می باشد. و یک سمینار هر آنچه را که یک دانش آموز فرمانده در مدرسه به آن نیاز دارد آموزش داد تا بتواند فعالیت های تشکیلاتی و تربیتی، بزرگداشت ایام و اجرای برنامه های ویژه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و … را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این دوره به صورت جداگانه برای خواهران و برادران در دو دوره سه روزه برگزار شد، افزود: دانشجویان علاوه بر آموزش تشکیلاتی با مباحث معرفتی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه آشنا شدند.

توفیقی با اشاره به انتخابی تیم فوتسال بسیج دانش آموزی گفت: این مسابقات از 6 شهریور لغایت 1 مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید