حضور سرویس های اسرائیلی در پشت صحنه حوادث اخیر مشهود است


ساعت: 09:27
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898945

طاهری، کارشناس مسائل سیاسی، حمایت دستگاه های امنیتی غرب و اسرائیل را در حوادث اخیر مشهود دانست و گفت: امروز در یک جنگ تبلیغاتی و روانی هستیم، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و اگر در این زمینه شکست خوردیم. ، ما باید بهای زیادی بپردازیم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم طاهری در گفتگو با یزدرسا با اشاره به درگذشت مهسا امینی گفت: این حادثه یک خطای سیستمی نیست و موضوع آنقدر پیچیده نیست که او را به خیابان بکشانیم و دعوای خیابانی راه بیندازیم که قطعا هزینه دارد. به خصوص الان که در حال مذاکره هستیم.

وی افزود: در مقطعی از دولت احمدی نژاد همزمان با مذاکرات هسته ای با وجود اغتشاشات و ناآرامی ها مجبور شدیم امتیازات سنگینی را پای میز مذاکره بدهیم و توافقی صورت نگرفت و اگر شرایط لازم را نداریم. ما نمی توانیم امتیازات لازم را در عرصه بین المللی بگیریم.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد تاکید کرد: انسجام داخلی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و صدای یکپارچه را به گوش نظام بین الملل می رساند، اما اگر این انسجام و وحدت درونی از بین برود آسیب شدیدی به نظام وارد می کند. و تمامیت ارضی کشور و بهایی که همه باید برای عدم قطعیت بپردازند، نه فقط یک گروه یا حزب خاص.

طاهری با بیان اینکه به نظر می رسد دشمن هدف بزرگ تری را برای حوادث اخیر در نظر گرفته است، تصریح کرد: ما دولت و نظام سیاسی هستیم که به تنهایی توانستیم در فضای ناامن خاورمیانه امنیت را تامین کنیم و حتی هواپیماهای بدون سرنشین صادر کنیم که نشان می دهد ما هستیم. وارد صحنه می شوند. ما از امنیت فراتر رفته‌ایم، اما این دوقطبی‌بندی‌ها که ممکن است ناخواسته اتفاق بیفتد، ممکن است حتی به تمامیت ارضی کشور هم کشیده شود و به‌طور بدبینانه، سناریوی فروپاشی برای ایران در نظر گرفته شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در حوادث اخیر پای دستگاه های امنیتی غرب و اسرائیل نمایان است، ادامه داد: امروز در یک جنگ تبلیغاتی و روانی هستیم، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و اگر توضیح ندادیم، باید توضیح دهیم. پخش خواهد شد. و اگر در زمین دشمن بازی کنیم باید هزینه زیادی بپردازیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید