ردپای سرویس های بیگانه در حوادث اخیر مشهود است/ یاغی ها جنبه تبلیغاتی به دشمن دارند


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902389

امام جمعه اردکان گفت: ردپای خدمات بیگانه و دشمن در حوادث اخیر به وضوح نمایان است و اعتراض به حجاب و حقوق زنان در این حوادث بی ربط است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در گفتگو با یزدرسا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور گفت: هرکس کمترین انصاف و وجدان راحت را داشته باشد به ردپای خدمات بیگانه و دشمن اعتقاد دارد. در حوادث اخیر دیده می شود و اعتراض به حجاب و حقوق زنان در این حوادث بی ربط است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در کشور ما مشکلاتی وجود دارد و مخالفان اغتشاشات منکر مشکلات کشور نیستند، اما مطمئن هستند که مشکلات ناشی از اغتشاشات و به خیابان کشیدن نوجوانان و جوانان است. سلب امنیت و آرامش از مردم، حل شدنی نیست و این اغتشاشگران خیرخواه مردم نیستند.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه امنیت در هر کشوری خط قرمز است، تصریح کرد: ما جزو همه کسانی هستیم که نوجوانان و جوانان را تحریک می کنیم. آنها به خیابان کشیده شده اند و ما برای همه اغتشاشگرانی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند اعلام برائت می کنیم و از همه کسانی که امنیت و آرامش را در کشور برقرار می کنند به ریاست پلیس محافظت می کنیم و اموال نیز باید تبرئه شوند و اغتشاشگران باید تبرئه شوند.

با بیان اینکه ناامنی برای همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ایجاد می کند. شاکر تصریح کرد: دست بیگانگان در حوادث اخیر بسیار مشهود است و بر اساس بیانات رهبری، رهبران دولت آمریکا کشور ما را از بی نظمی حفظ خواهند کرد. واضح است که این حوادث ربطی به حقوق و حجاب زنان ندارد یا نه.

وی با بیان اینکه اکثریت مردم ایران از دوستداران این انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: با مشاهده جمعیت معاندین در برخی شهرها می توان دریافت که اکثریت مردم ایران از آنان تیشه می گیرند و حامیان آنها نیستند، اما تعداد معدودی از شورشیان عمدتاً از جبهه تبلیغاتی و رسانه ای هستند که غرب می خواهد افراد ساده لوح باور کنند که جمعیت زیادی دارند.

امام جمعه اردکان گفت: همانطور که برخی از مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور اذعان دارند و دین مبین اسلام و قانون اساسی اجازه می دهد، باید بستر اعتراضی مناسب و مسالمت آمیز برای مردم فراهم شود تا اعتراضات مردم به صورت قانونی شنیده شود. دشمنان نباید از آن سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید