حضور شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی در نمایشگاه اصفهان یک فرصت ویژه برای نصف جهان است

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: حضور شرکت های بزرگ صنایع غذایی در رویدادهای نمایشگاهی می تواند به نمایش توانمندی ها و ظرفیت های استان اصفهان کمک کند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

محمدجعفر فده در بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی وی در اصفهان گفت: شرکت های بزرگ صنایع غذایی در استان اصفهان فعال هستند و حضور آنها در چنین رویدادهای نمایشگاهی قطعا می تواند به نمایش توانمندی ها و ظرفیت های استان کمک کند.

وی ادامه داد: صنایع غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت و زندگی مردم دارد و از این رو توجه به این صنعت و حمایت از آن ضروری است و حضور در چنین نمایشگاه هایی به عموم مردم کمک می کند تا با فعالیت های صنایع غذایی آشنا شوند. شرایط و دشواری های این صنعت را درک کنید

یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نمایشگاه اصفهان از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع در اصفهان در سال های آینده شاهد حضور پررنگ تری از شرکت های بزرگ صنایع غذایی در نمایشگاه اصفهان باشیم. اتاق بازرگانی و کمیسیون صنایع غذایی با حضور فعالان صنعت در حال فعالیت است و امیدواریم با فعالیت سازنده این کمیسیون راهگشای فعالیت صنایع غذایی در سطح منطقه و کشور باشیم.

سید وحید دزفولی، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی اصفهان وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در حوزه کشاورزی در اکثر کشورهای دنیا از ابتدای تولید تا پایان چرخه مصرف محصولات، حدود 30 درصد ضایعات در بخش کشاورزی وجود دارد. بنابراین هر چه بیشتر به سمت صنایع تولیدی و تکمیلی و بسته بندی برویم میزان ضایعات کاهش می یابد.

یکی از نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به هزینه تمام شده تولید و لزوم استفاده صحیح و بهینه از آب، کاهش ضایعات در بخش کشاورزی ضروری است و در این راستا نقش از صنایع تبدیلی و تکمیلی بسیار قوی و خاص است. این نمایشگاه ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا محصولات سالم و با کیفیت را بشناسند و آنها را مصرف کنند.



آیا این خبر مفید بود؟