حضور غریب آبادی برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر در ژنو


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896934

دبیر دفتر حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی بلندپایه برای شرکت در نشست فصلی شورای حقوق بشر سازمان ملل وارد ژنو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قضایی و حقوق بشر دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی بلندپایه برای شرکت در نشست فصلی شورای حقوق بشر سازمان ملل وارد ژنو شد.

قریب آبادی در این سفر ضمن ایراد سخنرانی در شورای حقوق بشر، با رئیس این شورا، کارکنان دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر، برخی از خبرنگاران ویژه موضوعی و همچنین سفرای جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو خواهد کرد. کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها و کشورهای اسلامی.

گزارشگر ویژه بررسی آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه بر اعمال حقوق بشر در این نشست گزارش سفر خود به جمهوری اسلامی ایران را که از 18 تا 28 اردیبهشت ماه انجام شد به سازمان بشردوستان ارائه خواهد کرد. شورای حقوق.

همچنین در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی از آثار مخرب تحریم های یکجانبه بر احقاق حقوق بشر مردم ایران با حضور برخی سازمان های مردم نهاد ایرانی برگزار می شود.

باید بگویم؛ نشست سالانه شورای حقوق بشر طی چهار هفته برگزار می شود و طی آن گزارش تعدادی از گزارشگران ویژه موضوعی و کشوری مورد بررسی قرار گرفته و در مورد برخی موضوعات تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید