حضور مردم در تشییع شهدای سال‌ها پیش بیانگر اعتقادات قوی است


ساعت: 14:43
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920775

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدایی که سال های شهادتشان می گذرد بیانگر اعتقادات آنهاست و دشمنان نیز به دنبال تخریب این اعتقادات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم است. «ان» به مؤمنان توصیه می‌کند از میان دشمنان خدا دوستانی انتخاب کنند، نکندان می‌گوید: علت این مشکل این است که این افراد مانند زمان پیامبر اکرم (ص) به دنبال نابودی حق هستند.


وی اظهار داشت: ناآرامی هایی که از سال 1387 در ایران آغاز شد نمونه ای از این موارد بود اما تلاش دشمن برای تخریب حق باطل و ناکام ماند.


نکونام افزود: حماسه عظیم 18 آذر و تشییع شهدا که اخیرا شاهد آن بودیم و حضور پرشور مردم در این مراسم پس از حوادثی مانند فتنه 88 و اغتشاشات اخیر که از اهمیت بالایی برخوردار است رخ داد.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: عده ای که برنامه دوستی با دشمنان داشتند و به دنبال آسیب رساندن به کشور بودند از جمله مسئولان کشور بودند و با ارتباط با دشمنانی مانند آمریکای جنایتکار قصد کسب سود داشتند.

وی 18 آذر را روز بصیرت خواند و تاکید کرد: این روز نشان می دهد که ملت ایران آیات قرآن کریم را درک کرده و به آن عمل می کنند.


نکونام با اشاره به تشییع پرشور شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از استان های کشور ادامه داد: حضور باشکوه مردم در این مراسم بسیار حائز اهمیت است به عنوان مثال حضور مردم در شهرستان پردنجان چهارمحال و بختیاری تاثیری جهانی داشت در واقع حضور مردم در مراسم تشییع. شهدایی که سال‌های شهادتشان به پایان رسیده است، اعتقادات خود را بیان می‌کنند و دشمنان نیز به دنبال تخریب آن اعتقادات هستند.


امام جمعه شهرکرد افزود: باید تحول عظیمی در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و نسل جوان ایجاد شود تا توطئه های دشمن خنثی شود.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی یادآور شد: ایشان در راه ضدیت و مدیریت ولایی فردی بسیار دقیق بودند که درک درستی از اسلام و تدبیر کامل داشتند. تحلیل امور


وی افزود: در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید به راه این شهید به عنوان یک مکتب بزرگ توجه کرد.


نکونام حاج قاسم سلیمانی را دارای فضایل اخلاقی فراوان دانست و اظهار داشت: به عنوان مثال ایشان دارای ایمان قوی، معرفت دینی، اخلاص، توکل به خدای متعال، ایمان به راه و هدف، صلابت و شجاعت بودند و همچنین دارای توانایی بودند. دشمنان را بشناسد و دشمنان را تحقیر کند.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید