حضور مردم در مجلس بزرگ سیزدهم آبان پاسخی پر سر و صدا به همدستان اغتشاشگران از درون و بیرون داد.


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909013

وزارت کشور در اطلاعیه ای تصریح کرد: حضور پرشور، دلسوزانه و انقلابی مردم در اجتماع عظیم 22 آبان که یادآور تحقیر آمریکا به پیروان مکتب اسلام و امام خمینی (ره) با افشای جاسوس است. اسناد، پاسخی کوبنده و قاطع به همدستان فتنه گران درون است و بار دیگر حقانیت و ملیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت کشور پیامی به ملت ایران داد که با حضور حماسی خود در مراسم 13 آبان، راه نو و افق گشای انقلاب اسلامی با حاکمیت، نمایشی دیگر از همبستگی و وحدت ملی را به رخ جهانیان کشیدند. حکومتی مردمی و عدالت خواهانه با ترفندها و توطئه های رنگارنگ به دنبال انحراف این مسیر و ایجاد ناامیدی در بین مردم عزیز کشور است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
ملت بزرگ، انقلابی و وفادار ایران

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که برخاسته از آرمان های اصیل دینی و اسلام ناب محمدی (ص) است، در برهه های مختلف تاریخی و با تکیه بر مردم در برابر حوادث و دسیسه های نفاق و دشمن سربلند بیرون آمده است.

جنبش معاند با همدستی استکبار جهانی با اغتشاش و هرج و مرج داخلی سعی در تضعیف پایه های وحدت و همبستگی داخلی کشور دارد و به بهانه های مختلف به دنبال ترسیم فضای غبارآلود برای آینده سیاسی کشور است.

حضور پرشور، دلسوزانه و انقلابی مردم در مجلس بزرگ 22 آبان که یادآور تحقیر آمریکا در قبال پیروان مکتب اسلام و امام خمینی (ره) با افشای اسناد جاسوسی است، جلوه عظیمی به همراه داشت. و پاسخ قاطع به همدستان یاغیان در داخل و خارج و بار دیگر حقیقت و محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشکار ساخت.

نباید از نظر دور داشت که دشمن استکبار با درک مسیر نوین و افق گشای انقلاب اسلامی با مدیریت دولت مردمی و عدالت محور در صدد انحراف این مسیر و ایجاد یأس در بین مردم عزیز است. کشور با ترفندها و توطئه های رنگارنگ .

دشمن با شکست در راهبرد فشار حداکثری، رویکرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است که ابزار اصلی آن روایت‌های دروغین است.

گرامیداشت 22 آبان به نام دومین انقلاب توسط امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ این مهمتر از همیشه است و خدا را شاکریم که با پرچم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رهنمودهای حکیمانه ایشان، راه انقلاب اسلامی درخشانتر از همیشه و حضور انقلابی مردم است. در صحنه ها و حوادث تاریخی تداوم حرکت را تضمین می کند بخشی از این نظام مقدس است.

حضور دلسوزانه و موقعیتی مردم فهمیده ایران اسلامی در اجتماع عظیم 22 آبان را ارج می نهیم و مطمئنیم راه روشن انقلاب اسلامی با بصیرت و بیداری مردم عزیز با قدرت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت. کشور

دیدگاهتان را بنویسید