حضور گروه های جهادی بقیه الله (عج) اصفهان در کوه های جنوبی عنبرآباد


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816740

سنجری گفت: گروه جهادی بقیه الله (عج) استان اصفهان در ایام نوروز فعالیت خود را در جنوب جبالبارز آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد، ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد، کریمی مسئول قرارگاه بقیه الله (عج) استان اصفهان و مسئول بسیج سازندگی سپاه عنبرآباد،حضرت بزهوی محرومیت زدایی مهندسی عمران، فرهنگ و پزشکی، پیراپزشکی، زنان و زایمان و غیره.

حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هر جا جهاد کنیم پیشرفت خوبی داریم.
وی افزود: با این اقدامات تفکرات جهادی، اقدامات جهادی، بن بست ها شکسته می شود و رشد، پیشرفت و فرهنگ سازی حاصل می شود.
امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه در آستانه عید نوروز شاهد حضور پرشور و با انگیزه جوانان جهادگر در بحث فرهنگی هستیم؛ او گفت: «خدمات مدنی و پزشکی و اجتماعی در حال کار هستند.
سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: عملیات گروه جهادی بقیه الله (عج) استان اصفهان در ایام نوروز در جنوب جبالبارز آغاز شد.
سنجری گفت: این گروه های جهادی در دو مرحله در شهرستان حضور خواهند داشت. گروه اول از 15 مارس تا 25 آوریل خدمات مدنی را به مردم ارائه خواهند داد که شامل ساخت دو مدرسه می شود. خدمات فرهنگی و اجتماعی».
وی افزود: دومین گروه از قرارگاه بقیه الله (عج) اصفهان از 4 تا 14 فروردین ماه به صورت پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، زنان و زایمان، مدنی، فرهنگی و … حضور خواهند داشت. خدمات به مردم مناطق فقیر ارائه خواهد شد.
فرمانده سپاه عنبرآباد با قدردانی از همکاری خوب امام جمعه عنبرآباد گفت: امیدواریم سایر مسئولان نیز همکاری لازم را با گروه های جهادی برای محرومیت زدایی منطقه داشته باشند.

کریمی رئیس قرارگاه جهادی حضرت بقیه الله عج (عج) استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که اردوهای جهادی و اردوهای جهادی در سراسر کشور برپا می شود و قرارگاه بقیه الله عج نیز در اصفهان است.

وی افزود: در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرمان پایگاه داریم و از 24 اسفند تا 14 فروردین بسته های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، پیراپزشکی، اجتماعی، محرومیت زدایی و توزیع دو مرحله ای خواهیم داشت.
کریمی گفت: در مرحله اول 50 نفر در شهرستان عنبرآباد به خدمات مدنی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، آموزشی و … می پردازند. خدمات و در مرحله دوم حدود 150 پزشک، دندانپزشک، چشم پزشک، ماما به مردم مناطق فقیرنشین خدمات ارائه می کنند.
وی همچنین از حضور بانوان برای مسائل فرهنگی در فاز دوم در جنوب جبالبارز خبر داد.


f8c966fd a29c 4eee b1ec ef6780fac2a4 خبر خاکستری


cbea9c24 212e 4230 a3c2 3ff85e5af989 خبر خاکستری


654eaabb e022 432f adbf e4d8543c6270 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید