حفاری های نامناسب در بابل حادثه ساز شد/ دستور دادستان برای تخلیه ساختمان های همجوار


ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841797

بر اثر حفاری های ناجوانمردانه در بابل، پایه یک ساختمان سه طبقه فروریخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، امشب یک ساختمان سه طبقه در بلوار جانبازان بابل فرو ریخت.

بلافاصله پس از اعلام این حادثه، حجت الاسلام ملاکریمی، شهین کلانتری دادستان شهرستان بابل، شهردار، معاونین و فرمانداران مربوطه شهرداری در محل حاضر شدند تا اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمنی و استحکام این سازه ناپایدار انجام دهند.

با حضور شهردار در محل، دستورات عملیاتی مربوطه جهت مقاوم سازی و استحکام بخشی ساختمان و همچنین اسکان ساکنین و مجاوران ساختمان صادر شد.

همچنین با حضور تیم های عملیاتی در محل، اقداماتی از قبیل تخلیه ساکنین ساختمان و ساختمان های اطراف، قطع گاز و برق ساختمان و اقدامات ایمنی پیشگیرانه مناسب انجام شد.

گفتنی است، آتش نشانان با حضور در محل حادثه ایمنی لازم را پوشش می دهند و هشدارها و هشدارهای ایمنی لازم را به ساکنین و همسایگان ارائه می کنند.

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل با بیان اینکه از سوی پلیس مربوطه به وی اعلام شد، گفت: در رابطه با این حادثه پرونده تشکیل و دستورات لازم برای احضار عامل و مهندس کارشناس صادر شد. این ساختمان. ” یک کارشناس شهرداری نیز فراخوانده شد.

وی ادامه داد: به اهالی مجاور این ساختمان دستور تخلیه برای جلوگیری از حوادث احتمالی که هر لحظه امکان ریزش وجود دارد، صادر شده است و به پلیس اطلاع داده شده که در محل حضور داشته باشند تا کسی وارد ساختمان نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید