حفاظت در دامپزشکی از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان جلوگیری می کند

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781534

محمد اسدی گفت: سازمان دامپزشکی برای جلوگیری از شیوع بیماری ها در جمعیت دام و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام تدابیری اندیشیده است که به این معنی است که این پیشگیری ها آسیبی به دام و دام وارد نمی کند. علاوه بر این، از جمعیت انسانی در برابر عفونت محافظت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسدی مدیر عامل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: نزدیک به 800 بیماری شناخته شده در دنیا بین انسان و دام مشترک است.

وی با بیان اینکه در مورد بیماری های دامی برخی از بیماری ها شیوع و اپیدمی بالایی دارند، تصریح کرد: سازمان دامپزشکی برای جلوگیری از شیوع بیماری ها در جمعیت دام و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام اقداماتی را در نظر گرفته است. آسیب به دام و اقتصاد کشور و همچنین حفاظت از جمعیت انسانی در برابر عفونت.

اسد با اشاره به نظارت فعال و غیرفعال بیماری ها در طول سال گفت: هدف از این مراقبت کنترل عوامل بیماری زا در مرکز بیماری است. مواد اولیه آزاد می شود.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه از تردد بی رویه جلوگیری کرده و این تردد نیز ساماندهی می شود و همچنین هر محموله دامی که بخواهد از استانی به استان دیگر و از خارج صادر شود یا از استانی دیگر وارد شود. کشور، دقیقا برای سلامت کنترل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید